Een goed tehuis voor mijn 2 hondjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Moonfairy, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    je hebt wel lange tenen he ;) ( niet boos worden op mij :p )
    laat ze lekker kletsen als jij denkt dat t de beste oplossing is en die beslissing weloverwogen hebt genomen zit het goed toch ?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    @Claudia... adem in, adem uit.... Komt goed!

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Het lijkt mij dat je er van uit kan gaan wanneer je dit soort topics opent dat er altijd mensen zullen reageren die over dit soort dingen anders denken.

Maar ik wens je heel veel succes met het zoeken naar een gouden mandje voor je hondjes en dat je zelf weer lekker in je vel gaat zitten.
    En wel tijd hebt voor andere leuke dingen.

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Bedankt iemand die me begrijpt..ik hou heel veel van mijn dieren! en het gaat me al erg aan mijn hart dat ik ze weg moet doen omdat het zulke lieve dieren zijn! en ze verdienen veel meer,bij iemand die lkker met ze kan wandelen en waar ze lekker kunnen ravotten! ;)

5. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    pff kalm aan, hier hebben de hondjes niks aan (met dat gekibbel). Neem aan dat je er goed over nagedacht hebt, en als je ze wil wegbrengen zie je tenminste waar ze terecht komen, zou ik wel willen. En zou wel afspraken maken dat ze bijv. terug mogen als t niet goed gaat anders gaan ze straks naar derden en weet je niet waar ze terecht komen. En ik zou ook geld vragen, als ist maar een klein beetje.

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ja maar of er volwassen gereageerd word is ten 2e! en ja ik hou heel veel van mijn dieren..denk jij nou echt dat ik ze zomaar ff wegbreng? Ik zal altijd contact onderhouden idd als het om mijn diertjes gaat!

7. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Oww trouwens ... Als je ze op marktplaats ofzo zou zetten dan zou ik er echt wel geld voor vragen...

Als je die mensen hebt gezien en die mensen spreken jou wel aan dan zou ik zeggen laat het geld maar zitten.. Maar ik heb zoiets van als mensen geen geld over hebben of hebben hoe kunnen ze dan de dierenarts kosten betalen... Als ze wat krijgen..

8. Niet meer actief

ik kan jou maar ook sommige negatieve reacties begrijpen.. ik heb ook een jackrussel en ze kan echt niet rustig aan de riem lopen dus je kan wel nagaan hoe gezellig het is om met haar en danisha te lopen.. en zo zijn er wel meer nadelen..

ik heb ook wel eens zulke gedachtes gehad maar idd ik zou het niet kunnen! wij hebben ook voor dana gekozen en zij is ook een deel van het gezin en daarnaast is danisha stapel gek met haar!

Ik heb zoiets waar een wil is, is een weg ;)

9. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Hoi Claudia,
    Wij wonen net over de grens bij Eindhoven in Belgie.
    Mochten jullie het niet te ver vinden kun je altijd een pbtje sturen ;)
    Voor wat betreft dieren wegdoen, ik veroordeel daar niemand om, een hond is toch een grote verantwoordelijkheid. Kijk zelf zou ik er niet voor kiezen (zelfs niet nu gisteren onze 2de zoon geboren is) om een van de honden weg te doen, maar ik kan me in andere situaties wel iets voorstellen. Zowel ik als mijn man werken vanuit huis, hebben een heerlijk dakterras waar de hondjes ook kunnen lopen en wonen vlakbij het bos waar we iedere dag gaan wandelen.
    Ik hoor het wel van je :)

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik ga je even een pbtje sturen! ;)

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006