alle kinderen moeten eigen bestek bord en beker mee nemen . mijn kind zit in groep 2 zal ik dan plastic bord die van action en plastic bestek mee geven of echt bord en bestek ??
Ik zou zelf een plastic bord meegeven en gewoon bestek. Zelfs een kind in een hogere groep zou ik een plastic bord meegeven. De kans dat het sneuvelt onderweg vind ik te groot.
Kinderen gebruiken thuis Ikea bordjes of van die melamine bordjes. Dus die krijgen ze mee en dan óf plastic weggooi bestek als ik dat heb liggen of ikea of hun eigen kinder bestek. Maar bij eigen spullen wel een tapeje met naam er duidelijk op. Meiden van mij raken alles kwijt
Ik geef bij dit soort dingen wel gewone borden en bestek mee, maar plak er wel altijd een sticker met dochters naam op. Het helpt wel dat we ook niet bepaald een duur een exclusief servies gebruiken, dus mocht het alsnog kwijtraken dan kom ik er ook wel over heen . Als je wel een duur servies hebt, zou ik zeker voor plastic gaan!
Hier gaat er dan ook zo'n melamine bord mee, of een plastic van de ikea. Ik heb een set oud keukenbestek. De oudste krijgt dat mee en de jongste ikea bestek.. Even met leukoplast zijn naam erop, want er zijn nogal wat met datzelfde spul Wergwerp borden en bestek zijn niet echt handig. Vaak toch te dun of te slap..