Een goede beha vinden *zucht*

Discussie in 'De lounge' gestart door Charise, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik haal ook altijd mijn beha's bij Naron, maar pas op hoor! Die dames snoeren het echt heel strak aan! Mij hebben ze toen overtuigd dat ik 75E had, heb toen zo'n dure bh gekocht, maar die zat echt gewoon niet lekker en zo'n grote rugkwab! Vond ik echt niet mooi! Dus nu een wat bredere omvang en cup kleiner..maar zij adviseren echt alleen voor steun, terwijl je ook nog adem moet kunnen halen door dat ding.. Ik had toen serieus na een dag met die bh te hebben rond gelopen pijn aan mn ribben!

2. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Goeie tip van je Kellebel, ik zal er rekening mee houden als ik vandaag ga kijken. Maar zat je bh met passen dan wel goed? Ik ben namelijk zaterdag al bij een lingeriewinkel geweest en daar laten meten en ben gaan passen. Ik droeg altijd 85D (opgemeten bij hunkemoller) maar ik had ook altijd zo'n rugkwab zeg maar en ook wat aan de zijkant. Nu hadden ze het daar dus opgemeten en toen kwam het met meten op 80E, dus die gepast... Had ik ook weer zo'n rugkwab (wat een woord :p) en de cups bleven open staan. Toen kwam de verkoopster met een 75F aanzetten. Ik dacht, dat kan nooit goed komen haha. Maar ik die gepast, cups sloten perfect aan en GEEN rugkwab :( Ik snapte er echt helemaal niks van haha. Maar ik ga dus gewoon verschillende modellen en maten passen en kijken welke het beste zit.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb totaal geen last van te strakke BH's bij Naron. Ik denk ook dat het een beetje aan die betreffende verkoopster ligt dan. Sterker, mijn borsten zijn gegroeid nu in mijn zwangerschap, en ik kan mijn BH's nog steeds gewoon aan.

De cupmaat zegt niets over omtrekmaat natuurlijk. Verkoopsters kunnen met grotere en grotere cupmaten aankomen, als het nog steeds niet rond je lichaam past dan heeft een cupmaat groter ook gewoon geen zin. Er bestaan tussenstukjes om wat ruimte te creeren. Verder moet je zorgen dat jee brede band hebt. Ik heb zo'n "side boob"/halve rugkwab, en ken het probleem ook. Maar met een wat bredere band heb je wat meer ondersteuning. Maar die kwab blijf je wel zien hoor.

4. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Nou een beetje kwab vind ik niet erg, maar had hem nu best erg had ik het idee... Als ik een shirt aan had zag je het niet hoor, maarja, hij gaat natuurlijk ook een keer uit :p maar na mn zwangerschap is het allemaal wat anders geworden dus ik moet nog een keer terug om op te meten.. Mijn vriendin heeft daar gewerkt en kan het ook wel opmeten, maar ik zoek gewoon nog een goeie bh die dan ook goed aansluit ;) overigens weet ik wel waar ik op moet letten, maar het is makkelijker als er iemand naar kijkt met 'verstand' hahaha!

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier een met cup G. Althans, van het merk dat ik nu draag (PrimaDonna). Ik ga altijd naar Lincherie. Daar kijken ze of de bh goed aansluit aan alle kanten en of je voldoende steun hebt. Dat is bij mij zo belangrijk, anders is het auw auw.
    Het is niet de goedkoopste winkel maar het zit heerlijk en het zijn echt mooie bh's die ik aan heb.
    Weet eerlijk gezegd niet of ze geschikte bh's hebben voor zwangere vrouwen maar informeren kan altijd.

6. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ooh, niks is zo irritant als een niet-goed-zittende bh!! Hier ook altijd kapitaal kwijt aan bh's die wel goed zitten. Inmiddels al de zoveelste cup/maatwijziging gehad. Vorige keer 80E/F, nu 75F/G!

7. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Ik koop alleen nog maar bh van merk prima donna. ondanks mijn cup H voldoende steun en toch nog leuk ingepakt.
    Favoriete winkel ligt in Heerlen, Esterella super service
    Heb tijdens zwangerschap gewoon mijn eigen Beugelbh gedragen

8. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Nou, naar aanleiding van alle positieve verhalen ook maar eens naar Lindessa gegaan voor een Prima Donna BH. Een half uur later en alle Prima Donna modelletjes gepast te hebben stond ik weer buiten...... zonder BH :x. Blijkbaar heb ik het verkeerde model borsten of teveel eisen, maar ze werden bij mij alle kanten op gevormd, behalve de goede. Ik kreeg overal kegels in in plaats van bollen, met zo'n irritante punt op de tepel. Omamodellen vind ik het. Zelfs de geheel gladde drukte mijn borsten uit elkaar/naar buiten. Geen gezicht. Ben maar weer de Dyanne's gaan halen bij Livera. 3x zo goedkoop en een veel mooier model. Dan koop ik maar wat vaker een nieuwe. Het gekke is wel dat ik bij Lindessa 75E had en van Dyanne 75F...

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Mocht je nog interesse hebben in een mammae 90F voedingsbh....
    Ik heb het welgeteld 1x een halve dag aangehad.
    deze:
    Mammae BH Purple Promise voedingsbh-voedingsbeha - Mammaeshop

Ik heb er 80,- voor betaald en uiteindelijk geen mogelijkheid tot borstvoeding gehad. En dan alvast 3 voedings bh's in huis gehaald ;) Ik was net van plan hem voor €30,- op mp te zetten.
    pb even als je interesse hebt!

Deel Deze Pagina