Alles ging mis!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cinderellatje, 9 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderellatje

9 feb 2023
    14
    5
    3
    Vrouw
    Hoi dames!

Jeetje.. waar moet ik toch beginnen..?
    Ik ben sinds kort begonnen met het spuiten van Gonal- f en Ovitrelle. Nu is het zo dat ik 26 januari een mooie follikel had van 21 mm en moest dan nog die zelfde dag de Gonal- f spuiten voor de laatste keer (62.5 eh) en dan de volgende dag de 27ste om 19:00 uur de Ovitrelle.

Nu komt het… ik heb die avond om rond 20:00 uur de Gonal- f gespoten. Zo gezegd zo gedaan was het inmiddels 2:00 uur nacht en heb t gezellig gehad met manlief tot ik ineens dacht oh ja shit! Die Ovitrelle die moest ik zetten, dus had hem meteen gepakt en gezet rond die tijd. Dames ik weet niet wat me bezielde die dag, maar was totaal in de war heb m dus 6 uur na die Gonal- f gezet in plaats van die volgende dag zo dom!
    Nou na dat gedaan te hebben ging het spuiten goed tot ik m op 0 zag dacht ik, mij hebben ze geleerd als je hem eruit haalt hou je de pen ingedrukt ik haalde hem eruit en er spoot wat Ovitrelle de lucht in. Niet super veel maar toch n klein straaltje. Nu is het inmiddels dag 10 na de Ovitrelle. Ik heb dit ook helemaal niet verteld aan de arts, schaam me gewoon voor deze blunder of hoe je het ook noemen wil.
    Wellicht iemand ervaring hiermee al is dit vreselijk…

Zal het allemaal voor niets zijn geweest of moet ik me niet druk maken?

Hoop dat iemand mee leest en mij het kan vertellen. Dus of het erg is dat ik paar uur later na de Gonal- f de Ovitrelle heb gezet 6 uur om precies te zijn in plaats van 24u en dat toen ik die pen uit m’n buik haalde er een straaltje Ovitrelle spoot buiten m’n buik.

Groetjes!

2. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Heb je iui gehad? Dan had ik het toch wel effe vermeld aan je arts hoor!

3. Cinderellatje

9 feb 2023
    14
    5
    3
    Vrouw
    Nee schat, heb ovulatie inductie.

4. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik zou het sowieso de arts vermelden want die denkt dat ie jou aan het behandelen is op een bepaalde manier terwijl het ander is gelopen. De uitkomst hiervan kan ook gevolgen hebben voor een eventueel vervolg beleid.
    Gewoon zsm vertellen. Je bent ook maar een mens en fouten maken kan gebeuren! Ik hoop dat het goed komt.

Suzi98 vindt dit leuk.
  5. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Zo is wel je ovulatie sneller geweest. Hopelijk brengt dit je geluk

Cinderellatje vindt dit leuk.
  6. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Ik sluit me helemaal aan bij @Milkyway7 zegt. Zsm aan je arts vertellen. Zoiets kan gebeuren, maar je wil niet dat ze het beleid er op aanpassen. En mijn ervaring is dat ze het beleid bij een eventuele volgende ronde wel aanpassen op de resultaten van de vorige ronde.
    Hopelijk heb je geen nieuwe ronde nodig, maar ik zou het zeker vertellen. Even over de schaamte heen stappen (al lijkt dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Je zal vast niet de eerste zijn die een foutje maakt tijdens de behandeling ;)

Milkyway7 en Cinderellatje vinden dit leuk.
  7. Cinderellatje

9 feb 2023
    14
    5
    3
    Vrouw
    Hey dames!

Jullie hadden gelijk! Ik heb zojuist even naar ze gebeld de moest er zelfs om lachen, ze zei is niks aan de hand jouw follikel was al mooi 21mm dus hij was al groot genoeg in principe, want ik zei ik dacht dat het erg was gezien ik paar uur ervoor nog Gonal- f heb gespoten. Toen zei ze ja maar ook dat is geen ramp is net n positieve ovulatie test die je dan te zien krijgt misschien nadat je Gonal-f hebt gespoten dan moet je ook meteen de Ovitrelle spuiten. En wat betreft het spuiten van de Ovitrelle ze zei dan heb je ietjes minder gespoten dat maakt de kans op een baby krijgen niet minder of andere dergelijke dingen. Dus nu is m’n hartje gerust! Ze zei nog wie weet door al deze gekke dingen er toch nog iets moois ontstaat ondanks, dat ik me nog schaamde voor m’n blunder moest ik toch stiekem lachen :oops::oops:

Oilell, lorreke, Milkyway7 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Cinderellatje

9 feb 2023
    14
    5
    3
    Vrouw
    En dank jullie wel voor al jullie lieve positieve berichten!!

Milkyway7 vindt dit leuk.
  9. Cinderellatje

9 feb 2023
    14
    5
    3
    Vrouw

Deel Deze Pagina