Wie heeft er zoiets? Wat voor functies zitten erop? Ben je er tevreden mee? Hoe gaat het synchroniseren met bv. myfitnesspal en runkeeper? Ik las bij fitbit dat het niet synchroniseert met de app van runkeeper (maar wel via je runkeeper account via internet). Ik zit zo te twijfelen of ik er 1 wil voor mijn verjaardag. Mijn oog is gevallen op de Fitbit charge 2, ziet er mooi uit en veel functies. Maar is wel duur... koop nooit wat voor mijzelf en voor mijn verjaardag weet ik nooit iets, maar toch, is het het wel waard? Echt nodig is het natuurlijk niet (en zo denk ik met alles )
Ik heb sinds een dikke maand de fitbit charge 2 Echt een topding, kan 'm niet meer missen. Motiveert om te bewegen. Dus ik vind 'm zijn geld waard! Deze opties zitten er o.a op : Aantal stappen, km's, Kcal, hartslag, het uur, er is een 'run' knop voor als je gaat lopen (Houdt dan de tijd bij, km's, Kcal, tijd van vetverbranding en/of cardio), houdt je uren slaap bij, je kan je eet- en drinkpatroon bijhouden. Ik ga lopen met de fitbit en ik zet runkeeper op op mijn gsm, ik wist niet dat je dat kon synchroniseren. Wil ook wel weten hoe!
Dank je voor je reactie! Ik heb me er gisteravond in verdiept, en je kan via runkeeper (niet via app volgens mij maar via internet) fitbit toegang geven tot runkeeper. Fitbit geeft data door aan runkeeper, niet andersom. Maar volgens mij geeft hij alleen een dagoverzicht door. Dat vind ik erg jammer, want ik heb alle data nodig voor runkeeper om te synchroniseren met samen gezond van Menzis, zo spaar ik punten die ik inwissel in geld en dat tikt aardig aan. Maar dan kan ik altijd mijn runkeeper apart ernaast gebruiken, wel jammer, maar helaas. Strava kan je ook koppelen met fitbit (en samen gezond) misschien dat dat beter werkt. Maar zal ik dan uitproberen. Twijfel wel nog steeds een beetje . Vooral omdat ik het idee heb dat ik wel aardig wat beweeg (fietsen). Zou op mijn werk wel wat meer mogen bewegen tussendoor. Myfitnesspal gebruik ik nu altijd en die synchroniseert met fitbit, dan staat er in fitbit het aantal kcal dat je per eetmoment op hebt. Ik ga vanmiddag even in de winkel kijken en dan echt beslissen. Hopen dat de fitbit die ik wil dan niet net uitverkocht is, want ze gaan hard.
Hoi! Ik heb een gewone Fitbit Charge, dus zonder hartslagmeter. Heel fijn! Motiveert echt om meer te bewegen! Ook heel interessant is het aantal uren dat je slaapt enzo. Helpt mij om beter en langer te slapen. Overigens heb ik 'm gekoppelt met Myfitnesspal en dat werkt ook prima. Aantal liters water wat je wil drinken per dag is in te stellen. Ja, echt heel fijn! Overzichtelijke app ook
Ik heb de fitbit charge HR, bevalt me heel erg goed. Onlangs begon het bandje minder mooi te worden (bobbelde een beetje). Fitbit gemaild, ondanks dat ik geen bon meer had kreeg ik meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. Super service!
Heb inmiddels de charge 2 Koppelen aan myfitnesspal lukt alleen nog niet, heb een mail naar myfitnesspal gestuurd nadat ik van alles op de communities gelezen had. Ik vind het wel jammer dat ik alsnog runkeeper aan moet zetten voor menzis samengezond. En die calorieën snap ik niet helemaal, ik mocht gister nog 1000 calorieën eten maar ik weet zeker dat dat niet klopt. En vanochtend telde hij 3 keer een trap niet. Dus weet niet zo goed of ik er heel blij mee ben. De meldingen en de wekker zijn wel heel handig, moet alleen even kijken of ik ook wakker word van de wekker .
Had een fitbit maar inmiddels een garmin vivosmart. Ben vooral erg blij met de berichten functie die daarop zit. Ik kan appjes lezen en zien wie er belt of een email stuurd.
hier ook een charge 2 en ontzettend blij mee.ik heb hem samen met mijn weight watchers app. synchroniseren gast hier prima. trappen is hij idd niet altijd naukeurig mee. vaak staat het op de app wel goed. helaad hier een achillespees ontsteking. dus kan niet zo ver lopen maar met gewoon mijn werk en kids uit school halen enzo haal ik elke dag mijn 10000 stappen.
Ik heb ook de charge 2! Inderdaad helemaal super en heel erg blij mee! Het motiveert mij echt om veel te lopen en elk uur te bewegen!