Om het oude, vertrouwde, topic maar voort te zetten: wat draagt jouw kindje vandaag, vertel het hier! Mijn dochtertje droeg vandaag een witte legging van IKKS, een witte longsleeve van Mexx en een blauw denim rokje van Name It. Helaas geen foto gemaakt!
Hier ook geen foto! Maar mijn ventje was vandaag helemaal gesponsord door de HEMA . Witte romper korte mouw (Jip&Janneke), lichtbruin geruite broek en een blauw shirt met lange mouwen met een oranje monster erop... En owja, sokjes van de Hans Textiel, dat dan weer wel
je moet ons kennen om te begrijpen hoe grappig dit is: witte romper met blauw biesje en baby koekiemonster print blauw shirt met witte ogen (koekiemonster) wit broekje witte sokken
@sylvia111 wat een leuk setje! en mooi kindje! Soraya heeft nu nog een zwarte legging met Hello Kitty erop, aan en een licht roze truitje, maar vanmiddag als we boodschappen gaan doen word dat een donkere spijkerbroek, wit met roze gestreept truitje en een roze vest
Sylvia wat schattig!!! Ik heb vanochtend speciaal voor dit topic een foto gemaakt van de outfit van Irem zal 'm straks plaatsen
Ons mannetje is vandaag in een spijkerbroekje bfc een blauw gestreept shirtje prenatal met bijpassende sokjes prenatal en romper is vandaag van welk merk geen flauw idee van de jola lekker zit die mooi aansluitend als hij wakker is maak ik een fototje
Mijn meisje draagt een roze tuniekje van Dirkje met een roze/oranje/groen gestreepte legging van H&M. En een gebloemde romper van Hema
Ons meisje is vandaag helemaal prenatal. Een rompertje van nijntje, een paars jurkje met bordeaux rode truitje en legging. En roze sokjes
Mijn meisje draagt een witte legging en shirtje met daaroverheen een rode overgooier met een paddestoel voorop. 8)
Irem draagt dus vandaag: een romper en maillot met hetzelfde motief, kado gekregen, geen idee van welk merk shirtje van de Hema rokje van Lief Let niet op de kwaliteit van de foto, met mijn telefoon gemaakt en het was nog donker buiten maar het gaat om het idee
Wat een mooie foto's weer Hier vandaag een witte spijkerbroek van Noppies en een donkerblauwe longsleeve van Babybarb, daaronder haar wit/blauwe sandaaltjes. Helaas geen tijd gehad om een foto te maken, voordat ik er erg in had zat mevrouw al in de zandbak en was haar witte broek hélemaal NIET meer wit! Lang leve de Vanish 8)
@silvia: oh wat staat het setje Noa mooi!!! Ik ga van het weekend die bolero ook aandoen bij Danique...heb nog niet het hele setje, maar misschien dat ik hem nu wel wil bijbestellen. Hoe valt de legging en het rokje? Want Danqique heeft daarvan eigenlijk 74 nodig. Valt het ruim of juist smal? Hier vandaag van Zara: bruine longsleeve, rood rokje en bruine maillot en boumy's. Geen foto ze ligt al in bed.
ah fijn weer een nieuw topic. geen idee wat ze aanhad, toen ik thuis kwam was ze al in pyjama. is er al een nieuw shopaholic topic?
Witte romper van de hema Donkerblauwe spijkberbroek van de H&M Bruine longsleeve met retrokleurtjes opdruk van de H&M Donkerbruine zootjes En voor buiten een bordeaurode sweater van de zara
euh,,, de dag begonnen in zn pyama, toen euh,,, spijkerbroek met bruin gestreept shirtje, toen een andere spijkerbroek en hemd omdat hij zeiknat was omdat hij de dop van zn tuitbeker af kreeg, toen een beige broek met lichtblauw shirt omdat hij zn eigen natplaste oftwel, zn 3de broek voor vandaag al aan