een goede vriend gewoon als vriend...

Discussie in 'De lounge' gestart door tompoes, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Tompoes, lees je eigen berichten eens alsof ze van een ander zouden zijn.
    1. R. heeft ergens diep gevoelens voor je, waar hij niks mee wil doen omdat hij zijn moeder wil verzorgen. Wat gebeurd er na die tijd?

2. Je zegt dat je niks doet omdat je 'nog een relatie hebt'. Ben je van plan deze te beëindigen?

3. En dat je praat over hoe je zou je doen als je vrijgezel bent vind ik wel bijzonder... Ik heb nog nooit zulk contact gehad met een man waarbij ik dacht wat ik zou doen als ik vrijgezel zou zijn.

Aan je berichten is over duidelijk te lezen dat je wel degelijk gevoelens hebt, maar jezelf wil overtuigen van het tegendeel.
    Het jaloerse gedrag van je man vind ik ook niet gezond, maar dat van jou net zo min... Sorry.

2. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ja het verliefdheidgedeelte neemt wel heel erg de overhand. Ik ga regelmatig in gesprek, hopelijk helpt het.

3. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik heb mijzelf nu regelmatig verdedigd. Ga ik niet nogmaals doen. Het feit over "nog een relatie" heb ik eerder uitgelegd. Lees even terug als je wil.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb het hele topic gelezen voor ik reageerde.

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je snapt er niks van volgens mij... Zijn gevoel staat niet opzij en omdat hij hij het wr niet over heeft zegt niet dat het er niet is...

Maar hij was in ieder geval verliefd op jou, verliefdheid is niet zomaar over en zeker niet aangezien jij het voed(misschien onbewust)
    (En ja ik heb zelf in zo'n situatie gezeten, dus ik lul echt niet uit mn nek ;))

En dat je nadenkt als dingen over WAT ALS ik vrijgezel was bla bla dat zegt ook dat je niet 0,0 gevoel heb(en tussen 0,0 gevoel en verliefd zit nog een verschil, voor je weer zegt niet verliefd te zijn)

Leg deze hele situatie
    Maar eens voor aan een ander mannelijk iemand... Geen man die zal zeggen(met al deze info) dat hij gewoon een vriend is en niet stiekem meer hoopt

6. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog eens je openingspost gelezen en zit me nu te bedenken wat nu eigenlijk de bedoeling van dit topic was...

Je legt de situatie uit....maar waar zit je nu precies mee? Want de enige paar dingen waarvan vele hier benadrukken wat apart is verdedig je. Dus dan vraag ik me nu af, wat is precies het probleem nu?

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    In de openingspost van je vorige topic zei je nog dat je niet op de koffie uitnodigingen inging omdat je het niet wilde 'voeden', nu ga je er wel koffie drinken, waarom dan?

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En nog stiekem ook... althans als haar man al niet van het appen weet zal hij dat ook vast niet weten van de koffie uurtjes

9. penseel

penseel Niet meer actief

Zou mij er verder buiten laten. Heb je topic gelezen van afgelopen november.

Daar had ik niet gereageerd.

Daar deed je uitspraken die weergaven dat je onzeker ben en mannen je lelijk vinden ect etc.

Wil topic verder niet overschreeuwen. Dat had ik al gedaan.

En tip een advies wil ik nu zeker benadrukken ga met iemand praten over je verken en hoe je denkt over hoe mannen je vinden. Ga daar wat voor je zelf mee doen.

Iedere vrouw is het waard om lief en mooie gebonden te worden.

Snap ook nu beter waarom je met die man praat. Ook al ben ik er deels van overtuigovertuigd dat je gevoelens voor die man er echt ziin.

10. penseel

penseel Niet meer actief

Sorry voor tik fouten trouwens zit weer eens op mobiel die worden anders neer zet..

11. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Het lijkt mij het beste als je werk en prive gewoon gescheiden houdt en het hierbij laat.
    Het is duidelijk dat er gevoelens, van beide kanten, meespelen en zoiets moet je niet willen in een huwelijk.

12. Ik denk dat het de bedoeling is dat we allemaal zeggen dat ze hélemaal gelijk heeft en dat ze volledig in haar recht staat met haar stiekeme contact. Dat haar man veel te jaloers is en dat ze dus geen andere keuze heeft dan het allemaal stiekem te doen. Dat zijn namelijk de enige reacties waar positief op gereageerd wordt ;) Iedereen die iets anders zegt, 'kan helemaal geen oordeel geven op basis van alleen wat tekst'. Dat er hier tientallen vrouwen zijn die precies hetzelfde lezen en zien in de berichten van TS, doet er blijkbaar niet toe..

13. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik ga Beheer vragen om dit te sluiten. Ik vind het prima zo. Ik heb van diverse mensen tips en pb-tjes gehad. Ik hoef mij niet 100x te verdedigen hoe ik iets zie, waarom ik nu iets wel doe en vroeger niet. Het doel was dat ik dit niet met iemand kon bespreken. En ja, ik ben misschien gevaarlijk bezig, maar dat is mijn man net zo goed door mij af te schermen van de buitenwereld. En ja, we moeten er over praten.

En ik ga niet nogmaals uitleggen wat er voor gevoelens zijn, door wie, waarom, hoe lang en of dit nu nog steeds gaande is.

Ik laat het hierbij.

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    tsjaa.. dit had je natuurlijk kunnen verwachten..en ik vind het ook wel apart dat je dit nu wil sluiten omdat niet iedereen reageert zoals jij zou willen...

Op basis van jouw verhaal geven wij reacties, en die zijn nogal gelijkgestemd.

Het is gewoon heel simpel, er kan best vriendschap zijn tussen man en vrouw maar niet als er gevoelens zijn en die zijn er duidelijk wel, van zijn kant, ondanks dat hij je niet elke dag belt om te zeggen hoe leuk hij je vind;)

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina