ja stoer he, zo'n soft care trommel, daarom wou ik hem ook hebben! Je hebt ze wel iets goedkoper dan 1300 geloof ik.
Begin 2007 heb ik een Zanussi gekocht voor 440. Hij staat meerdere keren per dag aan. En doet gewoon netjes zijn werk! Nooit een probleem mee gehad. Heeft heel veel verschillende wasprogramma's. Je kunt de was uitstellen met 2 uur, 4 uur, 6 uur, 8 uur. Je kunt kiezen voor een korte was of extra kort. Ik heb gehoord dat je de levensduur van een wasmachine kunt verlengen door hem af en toe leeg op 90 graden te draaien.
Ja, dan gaat veel van die vieze zooi die er door wassen op lage temperaturen en vloeibaar wasmiddel inkomt weer uit dacht ik. Heb inmiddels een Bosch besteld voor iets meer dan 500 euro. Lekker simpel zonder toeters & bellen (speciale programma's voor geruite sokken vind ik ook weer niet zo nodig) en toch nog een betrouwbaar merk... Als ik het geld had wou ik ook wel een Miele. Maar ja... Dat heb ik niet Donderdag wordt ie geleverd... Dan heb ik echt een enorm wasmonster te doen zeg... In elk geval bedankt allemaal!
ik heb een wasmachine van indisit en het is een drama. ben bang dat ie op maandagochtend in elkaar gezet is ofzo. heb hem nu 3jaar en heb er al 4x een monteur bij gehad. 1ste keer toen ik hem een week in gebruik had, was er een waterregel ding kapot. 2de x was de band van de trommel af. 3de en 4de keer waren de trommellagers kapot. het ding lijkt bij mij ook meer op een drilboor dan een wasmachine en hij heeft ook een tijdje gewandeld terwijl ie wel waterpas stond. kortom, als mn garantie is afgelopen (nog 2jaar) en hij mankeert dan weer iets dan gaat ie er ook gelijk uit. liefs doris
Wij hebben een siemens 8kg wasmachine echt een super ding! Je kan ook halve trommels draaien omdat het water aangepast wordt aan de kg. Ook zit er een aparte trommel in zodat je geen kans hebt op gaatjes in je kleding wat je wel met oudere machines hebt. We hebben hem 1,5jaar en gebruiken hem om de dag en nog nooit problemen mee gehad.
Ikzelf heb een samsung Samsung WF 7604 wasmachine vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt Ben er zeer tevreden over. Niet duur en wast toch erg goed.