Maxi cosi cabrio fix of de maxi cosi pebble?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ilja27, 20 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hallo

2 vriendinnen van mij die allebei weten nu dat ik zwanger ben zeiden je mag mijn maxi cosi wel lenen als het zover is.
    Super lief natuurlijk ook al is het nu nog vroeg.
    Ben wel benieuwd welke ervaring jullie hebben met de Maxi cosi Cabrio fix of de Maxi cosi Pebble?
    Waar zou je voor kiezen?
    Beide zonder dat grote klik systeem dus gewoon met de autogordel.

Ben wel benieuwd

2. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Ik zou geen maxi cosi lenen van iemand, je weet nooit wat er allemaal mee gebeurt is.
    Voor de beste veiligheid gewoon een nieuwe kopen.

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Volgens mij maakt het niet zoveel uit.. Wij hebben altijd de cabriofix gebruikt (ook 2e hands) en die vonden we erg fijn.

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Als je bang bent dat er wat mee is gebeurt kan je de bekleding er even afhalen en kijken of het piepechuim nog intact is.

In de magazijnen valt er ook vaak zat wat dus dat is oure schijnveiligheid.

Ik zou voor de pebble gaan. Is een beter stoeltje dat meer punten scoort in de anwb veiligheidstesten. Gebruik hem hier nog steeds en zl is al 15 maanden geweest.

5. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik ga ook voor de Pebble, heb de Cabriofix bij de eerste gebruikt en later weggegeven en een nieuwe Pebble ervoor terug gekocht.
    De Pebble is beter afgewerkt, werkt net wat makkelijker en vind ik fijner in gebruik.

6. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Wij hebben de Pebble, is altijd prima bevallen! We gaan hem ook weer voor de tweede gebruiken. Ik heb geen ervaring met die andere.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij zijn voor de Pebble gegaan, omdat daar de schouderbandjes omhoog blijven staan.

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Pebble gekocht omdat die net wat nieuwer is en €30 maar scheelde. Bij de babydump heb je kleurtjes van jaar eerder veel goedkoper (en de kleur interesseerde me niet). Pebble plus is wel stuk duurder dus daarom pebble, bevalt goed :)

Deel Deze Pagina