Dames , ik heb een vraag? Waar kan ik terecht voor een goeie pretecho? en hoe jullie ervaringen waren? ( Noord-Holland ) Een vriendin zei dat Drs. Elvin Papa Heel goed was iemand met ervaringen ? Echo Centrum Amsterdam ALVAST EEN HEEL FIJNE WEEKEND GROETJES
Drs Papa is heel leuk. Zijn we de vorige keer geweest. Een vriendin van mij was laatst in Z.waag en die was ook heel tevreden.
Ik ben bij twinkelster geweest in purmerend. Echt het was super!! Ze heeft een beamer waar me op mee kan kijken full hd en niet heel duur en voor een uitgebreide pret echo zit je echt een uur!!! Aanrader dus!
Ik ga ook voor Twinkelster in Purmerend. Mocht ik nog een keer zwanger raken ga ik absoluut en zeker weer naar haar, echt een geweldig mens!
wij zijn bij dr papa geweest in amsterdam!! echt een aanrader!! mijn man zag zo'n echo niet zitten maar is nu het meest enthousiast!!
Ik zeg met stipt op nummer 1 twinkelster.. Marja schouten heb ik bij me dochter gehad maar die vond ik echt niks veel te stug....
Ben beide keren bij Elvin Papa geweest en ik vond het prima! Leuke man, deskundig, vertelt er véél bij. Desgewenst in het engels (bij tweede had ik m'n Australische schoonzusje bij me). Heb nooit verder gezocht overigens; hij zat bij mij in de straat dus dichter bij huis kon niet!
hier zijn de meningen over verdeeld, ik vond haar vreselijk! heb een een dvd met haar domme geblaat erop. Bij de 2e hebben we het dus ook niet meer laten doen... over die Papa in Amsterdam heb ik goede verhalen gehoord.