Een grapje uithalen?!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Youp 22, Apr 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

Apr 10, 2016
    866
    3
    0
    Walgelijk zo een grapje

Je spot ermee terwijl ze zelf al 2 jaar proberen dat is niet niks

Deze topic kan beter gesloten worden

2. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

Sep 3, 2012
    2,314
    0
    36
    Een mooi huis
    OMG!! :$ alles is al gezegd, voor zoveel domheid kan ik ook moeilijk woorden vinden.... :$

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Nee ff serieus? Hoe oud ben je?

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Jij kan beter heel snel een goede psych zoeken.Ziek!

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dit is toch een grap zeker? Nee dat kan niet want het is zo laag om zoiets hier op het forum te zetten! En zo laag om die jongeman aan te doen!

Ik ben niet zwanger maar als je wil stuur ik je wel een potje van mij op. 2 minuten goed je mond mee spoelen, niet vergeten goed te gorgelen! Zeer belangrijk! Doe je dat niet bereikt mijn urine je hersenen niet en blijft het kansloos :(

6. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Wauw! Serieus ? Geen woorden voor . Hoe krijg je het verzonnen

7. Elisah83

Elisah83 Actief lid

Aug 8, 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    dit kan toch niet! Zo hersenloos

8. soeee

soeee Niet meer actief

Ben je wel goed? Eerst volwassen worden, je vriendin ook. En dan pas kinderen krijgen ;)

9. Eki

Eki Fanatiek lid

Jan 20, 2012
    2,127
    1
    36
    Je maakt een grapje toch? (Toch?)

10. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Beheer, kan hier heel snel een slotje op komen? Misschien TS ook van het forum bannen? Wat een zieke grap zeg! Ga je diep schamen!

11. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Alles even terzijde: inplaats van dat je vriendin niet zeker is van haar vriend kan beter haar vriend dat zijn van haar vriendin want wat is dit voor een kinderachtige idee! Hou kom je er op?! Wij proberen al 1,5 jaar een kind te krijgen en ik zou het niet durven om mijn man zoiets te flikken.. Waarom zou ik? Gaan jullie hard lachen als je hem ziet wanneer hij hoort dat het een "grapje" was? Wat een rotstreek. Klinkt misschien hard maar ben bijna blij dat ze "nog" niet zwanger zijn geraakt. Jij en je vriendin moeten eerst volwassenen worden. Wat erger ik me aan zulke mensen BAH

12. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

En dat jullie er zelfs moeite voor doen! Gatver zeg kan zo wel uren doorgaan

13. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    1,316
    0
    0
    Ik heb dit echt met open mond zitten lezen, ik kan eigenlijk niet geloven dat iemand zoiets ècht wil doen!!:$

Er is een heel groot verschil tussen 'een geintje' en dit soort grappen. Namelijk dat je over wel of niet zwanger zijn GEEN grappen maakt, zéker niet als het al zo'n tijd niet lukt.

Stel je voor dat die jongen helemaal blij is als z'n vriendin zwanger (b)lijkt te zijn. En dat jullie hem dan vervolgens vertellen: "Het is niet waar, het was maar een grapje om te testen of je wel ècht vader wil worden. Lollig hè?"

Waarschijnlijk rent hij dan (als hij een beetje verstand in z'n donder heeft tenminste) juist heel hard bij z'n vriendin weg. En gelijk heeft hij, ik zou zelf ook niet samen willen zijn met iemand die zulke zieke grappen uithaalt :x

Maar goed, succes.

14. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Bizar dit..... Ik kan echt niet geloven dat dit serieus is en dat iemand hiervoor Moeders voor Moeders heeft gebeld....

15. Logan

Logan Niet meer actief

Ik begrijp ook serieus niet dat je vriendin dit wil, na twee jaar proberen. Na twee jaar had ik nergens geen lol meer in hoor, prettig al die onderzoeken ook. Als ik met mijn vriend dan zo'n 'geintje' had uitgehaald waren we die zelfde dag nog uitelkaar gegaan gok ik. En terecht.

16. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

Jun 19, 2014
    1,361
    678
    113
    Holy ballen, wat een verhalen ineens allemaal op zp!!
    Youp, ik heb een beter idee.. Als JIJ nou 'gewoon' zwanger wordt, kunnen jullie lekker met jouw urine gaan spelen.
    Gezien het niveau van jullie 'grap' (lees: misleiding), snap ik niet dat jullie er zelf niet op zijn gekomen.

17. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Precies!

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat een kut grap.

19. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,627
    779
    113
    Female
    Een zwangerschap is niet iets om een grap over te maken. Heb je enig idee hoeveel vrouwen hier jaren voor vechten? Dit schiet mij echt in het verkeerde keelgat!

20. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Wow, hier wordt ik echt misselijk van. Arme vent.

Share This Page