Walgelijk zo een grapje Je spot ermee terwijl ze zelf al 2 jaar proberen dat is niet niks Deze topic kan beter gesloten worden
Dit is toch een grap zeker? Nee dat kan niet want het is zo laag om zoiets hier op het forum te zetten! En zo laag om die jongeman aan te doen! Ik ben niet zwanger maar als je wil stuur ik je wel een potje van mij op. 2 minuten goed je mond mee spoelen, niet vergeten goed te gorgelen! Zeer belangrijk! Doe je dat niet bereikt mijn urine je hersenen niet en blijft het kansloos
Beheer, kan hier heel snel een slotje op komen? Misschien TS ook van het forum bannen? Wat een zieke grap zeg! Ga je diep schamen!
Alles even terzijde: inplaats van dat je vriendin niet zeker is van haar vriend kan beter haar vriend dat zijn van haar vriendin want wat is dit voor een kinderachtige idee! Hou kom je er op?! Wij proberen al 1,5 jaar een kind te krijgen en ik zou het niet durven om mijn man zoiets te flikken.. Waarom zou ik? Gaan jullie hard lachen als je hem ziet wanneer hij hoort dat het een "grapje" was? Wat een rotstreek. Klinkt misschien hard maar ben bijna blij dat ze "nog" niet zwanger zijn geraakt. Jij en je vriendin moeten eerst volwassenen worden. Wat erger ik me aan zulke mensen BAH
Ik heb dit echt met open mond zitten lezen, ik kan eigenlijk niet geloven dat iemand zoiets ècht wil doen!! Er is een heel groot verschil tussen 'een geintje' en dit soort grappen. Namelijk dat je over wel of niet zwanger zijn GEEN grappen maakt, zéker niet als het al zo'n tijd niet lukt. Stel je voor dat die jongen helemaal blij is als z'n vriendin zwanger (b)lijkt te zijn. En dat jullie hem dan vervolgens vertellen: "Het is niet waar, het was maar een grapje om te testen of je wel ècht vader wil worden. Lollig hè?" Waarschijnlijk rent hij dan (als hij een beetje verstand in z'n donder heeft tenminste) juist heel hard bij z'n vriendin weg. En gelijk heeft hij, ik zou zelf ook niet samen willen zijn met iemand die zulke zieke grappen uithaalt :x Maar goed, succes.
Bizar dit..... Ik kan echt niet geloven dat dit serieus is en dat iemand hiervoor Moeders voor Moeders heeft gebeld....
Ik begrijp ook serieus niet dat je vriendin dit wil, na twee jaar proberen. Na twee jaar had ik nergens geen lol meer in hoor, prettig al die onderzoeken ook. Als ik met mijn vriend dan zo'n 'geintje' had uitgehaald waren we die zelfde dag nog uitelkaar gegaan gok ik. En terecht.
Holy ballen, wat een verhalen ineens allemaal op zp!! Youp, ik heb een beter idee.. Als JIJ nou 'gewoon' zwanger wordt, kunnen jullie lekker met jouw urine gaan spelen. Gezien het niveau van jullie 'grap' (lees: misleiding), snap ik niet dat jullie er zelf niet op zijn gekomen.
Een zwangerschap is niet iets om een grap over te maken. Heb je enig idee hoeveel vrouwen hier jaren voor vechten? Dit schiet mij echt in het verkeerde keelgat!