Een grapje uithalen?!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Youp 22, Apr 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Taj87

Taj87 Actief lid

Mar 30, 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow! Ik ben sprakeloos. En dat is knap de laatste tijd. Want ik ben een spraakwaterval sinds mijn zwangerschap.
    Ga je schamen!!

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik blijf maar aan dit topic denken.
    als ik jullie was zou ik de grap wel doen. Je zegt dat je vriendin niet zeker is of hij nog wel een kindje wil. Met haar misschien?
    Als ik je beginbericht goed lees en me verplaats in die vriend zou ik ook mijn twijfels hebben. Allee kom op? Als ik zo een vriendin zou hebben en haar vriendinnen ook nog zo kinderachtig zijn. Welke gek zou niet twijfelen?
    Dus zoek iemand voor een positieve zwangerschapstest. Haal die grap uit en doe het zo snel mogelijk.

Het is even afzien voor die jongeman maar zijn toekomst is wel gered. Namelijk zonder die vriendin en jouw als aanhangsel erbij.
    Geloof me, na die grap zal hij geen twijfels meer hebben. ;)

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    TO, ik begrijp dat je hier niet meer gaat reageren, maar doe het gewoon niet joh. Het is zo'n gemeen "grapje".

4. Taj87

Taj87 Actief lid

Mar 30, 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laten we er maar gewoon vanuit gaan dat dit bullshit is. Dat dit topic een grote grap is. Anders ben je gewoon echt uhm...tja laat ik maar niet met lelijke woorden gaan gooien.

5. dunyadaisy

Apr 8, 2016
    6
    0
    1
    Jeetje..... kansloos dit..

6. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Ik geloof er echt geen reet van... Dit zijn vast een paar tieners, die het grappig vonden zoiets te plaatsen. En zich niet realiseren dat er een hele wereld aan pijn en verdriet achter dit soort onderwerpen schuilt.

Dus als jullie dit nog lezen... Niet tof!

7. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Lekker laten gaan dit topic niet eens op reageren... dan lachen wij het laatst het is belachelijk dit!

8. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278
    2,978
    113
    Tijd voor een slotje.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Share This Page