Vandaag extra echo gehad vanwege onzekerheid. Ik had de laatste paar dagen last van lichtroze bloedverlies alleen bij het afvegen na het plassen. En omdat ik de vorige keer een mk heb gehad en volgende week ga trouwen wou ik weten of het fout of goed zat. Maar alles zat goed en groeit goed en het bewoog zelfs! Volgende week woensdag de 12 weken echo , 2 dagen voor de bruiloft wat toch ook wel erg mooi is dat ik het die dag kan vertellen aan diegenen die het nog niet weten.. Maar de verloskundige kon niks zien waar het aan lag. Het kan de baarmoedermond zijn zei ze. Heeft iemand ook zoiets gehad? Alleen lichtroze bij het afvegen? Sorry voor de onsmakelijke details..
Ik deed een test en 4 dagen later een echo en wat bleek zwanger 12 weken en 6 dagen, ik had gewoon mentruaties ed. Wel iets anders maar wel bloedverlies,,,,, Dus bloedverlies kan normaal zijn....
Yep..ik heb het bij de oudste ook gehad. Dacht zelfs dat het door zou zetten en die nacht met een tampon ingeslapen. Was echt een beetje zalmroze, alleen bij het afvegen. Nou ja..ondertussen is ze dus 4 Fijn dat alles op de echo goed was, lekker genieten!
Ik heb tot 16 wk dagelijks bloedverlies gehad. Was soms lichtroze soms knalrood en werd ik wakker in een plasje bloed. Kunnen geen oorzaak vinden. Later in zwangerschap nog wel es bloedverlies gehad. Kan de weg dromen in t zhuis. Zelfs met 30 weken opgenonen geweest. Afgelopen week nog 2 keer bloedverlies zonder iets te kunnen vinden gehad. Alle mogelijke scenario's gehoord van gyn. Maar gaan nu uit van n hele gevoelige baarmoedermond.... Ik hoop voor je dat je er verder geen last van zult hebben en t bloedverlies hierbij blijft. Zodat je lekker kunt genieten van je zwangerschap en have fun op je bruiloft. Alvast gefeliciteerd.....
Ik heb ook veel bloedverlies gehad in het begin bij deze zwangerschap. Vermoedelijk gesprongen adertjes. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand.
Ik heb ook regelmatig bloed/rozeverlies. Het wordt nu gelukkig minder en we hebben 3 goede echo's gehad en er was ook niks te vinden op de echo wat het bloedverlies kan verklaren.
Heb ik ook gehad. Bij beide zwangerschangerschappen, waarvan de eerste misging. En zelfs daarvan denk ik niet dat het roze een teken was. Als het bij 10 weken goedzit mag je er wel vertrouwen in hebben hoor! Heel veel succes met afwachten en geniet van julie huwelijk!
Bij mijn dochter ook met ruim 10 weken roze en wat bruin verlies gehad (ik weet helaas ook hoe erg je dan schrikt na eerdere miskramen..) maar inmiddels is ze ruim 1,5 jaar