Hey hey, Even een vraagje aan iedereen die een ovulatiebloeding of een innestellingsbloeding hebben gehad. Ik heb 7 dagen na inseminatie 1 maal oudbloed verloren en 9 dagen na inseminatie 1 maal oudbloed verloren. Nu heb ik niet mijn ei kunnen vinden en heb dus geïnsemineerd op de dag dat ik het meeste rekbare slijm had. Toen ik dat oude bloed verloor had ik al geen rekbaar slijm meer. Nu spookt het alsmaar door mijn hoofd, "wat als het een ovulatie bloeding was", maar dan had ik toch een paar dagen daarvoor, tijdens of erna rekbaarslijm moeten hebben? Ik heb een Predictor early gedaan van 6 dagen eerder, maar deze was met middag urine (Had al bijna 2L water gedronken.) Negatief natuurlijk Hebben jullie voor jezelf een duidelijk verschil kunnen maken tussen die 2 bloedingen en kwam het bloed/oud bloed in delen over dagen verspreid of kwam het de hele dag door? X
Ik zag te laat dat er een optie voor niks gemerkt was bij ovulatie, maar ik had dus daar niks van gemerkt. Wel had ik in een innestelingsbloeding. Ik vond het al zo opvallen die dag dat ik nog precies weet dat het een paar druppels helder rood bloed was. Meer ook niet.
Ja dat heb ik dus met dat oud bloed.. alleen ik heb geen idee of het voor een ovulatie was zonder vruchtbaar slijm (want dat had ik een week ervoor al) of voor een innestellingsbloeding op dag 7 en 9 na inseminatie.. Zo spannend he!
Rekbaarslijm heb je een aantal dagen voor je eisprong, niet tijdens. Ik had mijn vruchtbaarslijm altijd een dag of 3-4 voor mijn eisprong was. Bruin bloed is oud bloed wat een aantal dagen erna pas uit komt. Feit dat je op dag 7 en 9 na inseminatie bruin hebt verloren betekent dat je eisprong dus heeft plaatsgevonden ergens tussen het vruchtbaarslijm en het bruin verlies. Ik denk niet dat het een innestelingsbloeding was maar te makdn heeft gehad met je ovulatie.
Oke, dus ik heb 7 april geïnsemineerd, op deze dag had ik heel erg rekbaar slijm en dan is dus mijn ei ongeveer 3 dagen later gekomen? Dat is 10 april. Dan zit ik nu ongeveer 7 dagen na ei dan heb ik dus op dag 4 en 6 dat oud bloed verloren. Dat zou ook heel goed kunnen! Alleen heb ik dus gelezen dat bij de 1 het slijm voor de eisprong komt en bij de ander erna, dar is zo moeilijk te zeggen he
Helaas weet je dat nooit 100% zeker zonder ovulatietesten gebruikt te hebben. Je kunt daar niet blind op varen, sorry. Maar als jij denkt een innestelbloeding te hebben gehad (gezien je vele topics hoop je daar logischerwijs wel op), dan zou je over een paar dagen een zwangerschapstest kunnen doen. Je maakt vanaf innesteling HCG aan, dus vanaf 4 dagen na een innestelbloeding zou je al wat moeten zien op een test. Overigens komt innestelbloed vaker niet dan wel voor. Het is niet iets wat standaard plaatsvindt bij het ontstaan van een zwangerschap. Succes met testen!
Het kan net zo goed een ovulatiebloeding zijn en natuurlijk hoop ik dat het een innestellingsbloeding is. Ikzelf heb nooit een ovulatie bloeding gehad in al die jaren. Maar zou goed kunnen hoor! Dankje wel!