Net naar de toilet geweest en had roze afscheiding.(ik moet wel zeggen dat ik hard moest drukken om mijn ontlasting eruit te krijgen En het deed heel pijn.het was een zware bevalling (hihi)) Ik heb de laatste weken bepaalde klachten die ik normaal nooit heb. -Opgeblazen gevoel -opgezette buik -snellere hardslag -geheumeurd (de laatste 3 dagen) -veel afscheiding -week na eisprong positieve ovulatie test -moe -optipatie (dag na eisprong) (echt harde ontlasting) -geen last van pijnlijke (.)(.) normaal wel. -soms het gevoel iets warmer te zijn Ik weet dat het a.s woensdag 2weken na de eisprong is. ik heb nooit last van roze verlies gehad. heeft dat iemand ook gehad of weet iemand of het nog raak zou kunnen zijn? XXX Gusam ps:sorry voor de (soms smerige) datails
Haha Ik zal zeggen je hebt nog 3 dagen.. misschien nu al gaan testen? Ik had 4 dagen voor mijn nod al een positieve test in mn handen Het zijn wel zwangerschaps kwaaltjes.. Maar kijk wel uit want je kunt ze ook je zelf aanpraten Gewoon testen meid! Liefs, Geraldine
Helaas zijn vandaag de duiveltjes gekomen. nieuwe ronde nieuwe kansen. het is wel jammer maar zo zullen wel meer meiden denken. alle andere succes met zawanger worden XXX Gusam