omneo

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mexico, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Hoi, ik heb net overleg gehad met consultatieburo over het poepen van mijn zoontje en zei vind dat ik over moet stappen op omneo. ze was er nooit zo voor om snel op andere voeding over te stappen maar naar mijn verhaal vond ze dat beter. Wie heeft er nog meer omneo voo zijn/haar kindje en werkt dat echt?


    xxx
     
  2. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier heeft het echt super geholpen. Je merkt na 2 weekjes echt heel erg resultaat, Succes!
     
  3. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura heeft het ook! Ze poepte eerst een keer in de 5 dagen, nu gaat ze elke dag! Maar je moet het wel 2 weken min. de tijd geven om goed aan te slaan! Na 2 weken ging ze om de dag, en nu 2 maanden later gaat ze elke dag!
     
  4. tjinta

    tjinta Lid

    3 jan 2007
    46
    0
    0
    zorghulp B
    deventer
    Ik heb ook onmeo gehad voor me zoon.Maar we zijn overgestapt op het huismerk van de kruidvat.Die is €5 goedkoper dan de onmeo!De kruidvat extra care nummer 1 hebben wij gehad.Er zit het zelfde in als in de omneo.Alleen voor onmeo betaal je €13!
    Ik mag geen reclame maken.En het werkt echt super.Ik gebruik het nog steeds
     
  5. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Mijn 2 kids hebben omneo gehad en was er heel tevreden over !
     
  6. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Finn heeft ook omneo, gaat goed!
     
  7. Jessica 1985

    Jessica 1985 Actief lid

    15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Wij gebruiken ook omneo werkt goed hier :D

    Liefs
     
  8. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik had Omneo maar ik kon op een gegeven moment niet meer tegen die geur en elena trok soms ook een vies gezicht, dus ik ben overgestapt op de Friso Comfort.
     
  9. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    Ik heb ook Omeno voor Indy omdat ze heel weinig en harde ontlasting had..nu gaat het geweldig met haar bijna ieder dag een peopluier!
     
  10. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ik weet niet of het nu al werkt maar vandaag is kain al super rustig geweest het lijk te werken.Maar zoals jullie al zegge je moet het 2 weken geven, ik hoop echt dat het werkt.


    xxx
     
  11. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Omneo werkt perfect maar ik twijfel wel of ik omneo opvolgmelk moet gaan gebruiken of dat ik toch over ga op de standaard als hij 6 maand is.
     
  12. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik ben nu gestopt met omneo, hij heeft nu gewoon opvolgmelk, en het gaat super goed.

    Ik zou het gewoon even proberen als ik jou was ;)
     
  13. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    HIer ook omneo door de vele krampjes die sven had.
    Het helpt perfect, hij moest inderdaad er wel aan wennen, maar dat kwam ook door de overstap van bv naar kv denk ik
     
  14. niccaa1980

    7 sep 2007
    12
    0
    0
    amsterdam
    hier wordt ook omneo gebruikt
    was ook na 8mnd overgestapt naar standaard
    maar mijn meisje kreeg weer last dus zit nu weer op omneo 2
    en daar doet ze t gewoon erg goed op :)
     
  15. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik ken Omneo niet, wist niet eens dat het bestond. Mijn manneke poept ook niet zo heel best maar 5 dagen niet poepen lukt hem gelukkig niet! Er zitten hooguit 3 dagen tussen. Wel heeft hij nog steeds krampjes (ze beloven toch dat het na 3 maanden over is :( ). Verder is het een lekker vrolijk ding!
     
  16. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel kreeg een tijdje omneo, maar zij raakte ervan aan de diarree. Dus het werkt wel zeker!
     
  17. Candicejane

    7 sep 2007
    6
    0
    0
    Schiedam
    Hallo, voor mijn dochtertje ben ik na 4 verschillende soorten voedingen uiteindelijk ook uitgekomen op Omneo. (dit na overleg met de dokter hoor) Hier reageerde ze gelukkig goed op. En was de tijd van ontzettend huilen en moeilijk poepen voorbij. Toen werd het een gelukkige baby.
     
  18. inamargo

    inamargo Lid

    1 jul 2007
    39
    0
    0
    dispatcher
    Grimbergen
    Hier ook na vier soorten naar omneo overgestapt op aanraden van de ha en yep alle zorgen voorbij

    Nu omneo 2 en het gaat heel goed
     

Deel Deze Pagina