bruin/rood bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Robing, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    Hallo,

sinds maandag weet ik (zeker) dat ik zwanger ben, heb echter last van bloedverlies (bruin en bij het afvegen licht rose) dit is echter alleen 's avonds ? verder de hele dag door "misselijk" en een jeukende borst (?) mijn miskraam vorig jaar begon ook zo, mijn temperatuur is normaal 36,0 nu 36,1 ik maak me een beetje zorgen !

Ing

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Hoi Ing,

Een klein beetje bloedverlies is niet direct een teken dat het mis gaat. Ik kan me voorstellen dat die angst wel groot is bij je, omdat je al een keer eerder een miskraam gehad hebt. De jeukende borst kan door de hormonale veranderingen in je lichaam komen. Hoe moeilijk ook, het enige wat je kan doen is afwachten... Heb je al contact gehad met een verloskundige of gynaecoloog. Het lijkt me in jouw geval heel prettig als je al vroeg een echo gaat krijgen.

Lonneke

3. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    Beste Lonneke,

Hartelijk dank voor je antwoord, ik heb as dinsdag een (bel)afspraak met de gyn. in het LUMC, daar lopene we sinds april dit jaar voor controle aangezien de zwangerschap op zich liet wachten.
    ik wacht inderdaad wel af !

Ing

4. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Spannend dus dinsdag...
    Laat je het even weten hoe het was?

Groetjes, Lonneke

5. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    wachten tot dinsdag was niet nodig, ik ben vrijdag zo gaan bloeden dat ik bij de gyn. in het LUMC een echo heb laten maken en wat ik al dacht was wederom gebeurt, ik was het al verloren, zwangerschapshormoon was nog wel aanwezig maar mijn baarmoeder was al "leeg", gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Nu vooral nog pijn in mijn buik (en m'n hart) verdrietig, maar moet toch positief blijven denken, drie keer is scheepsrecht zeggen ze wel eens !

Konden ze maar achterhalen wat er fout gaat, ik heb een beetje het idee dat het een innestel probleem is oid, ik heb ik 1997 een longembolie gehad en had dus bloedstollingsproblemen, kunnen ze me daar niet meteen voorbehandelen ?
    volgens het LUMC zijn ze in die onderzoeken nog niet zo ver en kan ik wel meedoen met als "proefkonijn".......... aan onderzoeken en testen.

Al met al, zwanger worden is niet het probleem, het zwanger blijven is wat lastiger !

Ing

6. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Hoi Ing,

Hè wat jammer... Inderdaad positief blijven denken, maar dat is natuurlijk makkerlijker gezegd dan gedaan. De ene dag zal dat wat makkelijker gaan dan de andere... Gun jezelf wel in alle opzichten eventjes rust om te herstellen. Is er op het moment verder ook nog bloed onderzocht of je bloedstolling nu goed is? Eventueel kun je natuurlijk meedoen met het onderzoek in het LUMC, maar daar moet je wel helemaal achterstaan. Ook al is de medische wereld tegenwoordig al heel kundig, we weten nog lang niet alles, of beter gezegd, weten we eigenlijk nog helemaal niet veel...
    Sterkte meid Enne hopelijk is die drie keer voor jou ook echt scheepsrecht!

Lonneke

Deel Deze Pagina