een haar /shampoo probleem

Discussion in 'De lounge' started by Crazycat, Mar 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    voor sommige kan Neutral Baby Shampoo ook nog wel eens helpen

2. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

Nov 24, 2008
    313
    0
    16
    Nioxin shampoo is een aanrader. vriendin van me is kapster geweest en die heeft mij dit ook aangeraden. En je kan het ook gebruiken bij wondje of zonnebrand hahaha

Werkt echt en gewoon te bestellen via internet.

3. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben no-poo gaan doen (geen shampoo, waar is dat topic gebleven?)

En nu was ik mijn haar 1x per week met dr. Organic shampoo (zonder sls, parabenen en siliconen). Ik spoel het wel elke dag/om de dag uit met warm water.

Ik had ook altijd jeuk op de kop maar nu helemaal niet meer! Mijn haar is ook voller en mooier.

Je moet wel door een aantal weken heen waarin je haar vet zal zijn.

4. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Dan heb je mazzel! Ik kreeg er haaruitval en serieus wonden op mijn hoofd. :$

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ow das niet best:):$

nee hier serieus echt nergens last van. zal wel een harde kop hebben dan ofzo:D

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ligt heel erg aan je hoofdhuid idd. ene is er erg gevoelig voor en andere merken er weinig van. maar h&s is erg agressief spul en slecht voor je haar/hoofdhuid als je het non-stop gebruikt. het 'vreet' je geverfde haarkleur weg, dat wilt wel wat zeggen over wat voor goedje het is. uitstekend voor roos, maar zodra je roos weg is, ook meteen stoppen met h&s. hoe goed het voor je roos is, zo slecht is het voor je hoofd.

7. kvinna

kvinna Niet meer actief

Had ik met Urtekram ook, een bos touw. Maar je hebt ook Dr. Hauschka, Lavera, Herbelle, Santé. Allemaal zo natuurlijk mogelijke shampoos waarbij ik geen jeuk heb.

8. zeeuwtje

zeeuwtje Lid

May 31, 2011
    41
    0
    0
    Sanex behandel shampoo- antiroos!! Na heel veel shampoo's en dure middeltjes heeft dit mij van mijn roos en jeukende hoofdhuid geholpen.

Share This Page