Iemand deze bijwerkingen gezien van dicloflenac?

Discussion in 'Borstvoeding' started by manootje, Aug 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manootje

manootje Fanatiek lid

Nov 11, 2008
    1,098
    402
    83
    He allemaal,

Mijn kleine meid van bijna 3 mnd ging ik vanmorgen in bad doen. Vond het wel wat dun op haar hoofdje maar dacht dat het aan mij lag. Tot het water van het bad eruit was en er heeeel veel haartjes in lag. Ook in de loop van de dag verliest ze nog haren. In de capuchon van haar jasje zitten ook haartjes. Hebben jullie dit wel eens mee gemaakt? Ben er erg van geschrokken! Nu is het wel zo dat ik sinds maandag dicloflenac gebruik. Ze krijgt nog maar 1 a 2 voedingen (nou ja meer gezellig keutelen aan de borst ;) vind het gewoon te moeilijk om al afscheid te nemen van de bv) dan zit min 10 uur tussen met het innemen van de laatste pil. De apotheek heeft het helemaal uitgezocht en dan kan er eigenlijk niets meer in m'n melk zitten. Dit kan eigenlijk geen oorzaak zijn, maar ja noem het maar. Morgen bel ik zowiezo met de arts, maar om nu een weekenarts voor te bellen.. Heb overigens wel besloten om nu toch echt te stoppen met de bv, hoe zeer ik er ook van baal.. *zucht* Misschien is er iemand die dit verhaal herkend? En zoja wat kan ik er aan doen?

Thanks, Manootje

2. JinxieWeasel

JinxieWeasel Actief lid

Oct 16, 2008
    414
    0
    0
    Hoi, gebeurt het zowiezo niet vaak dat babietjes na een aantal maanden weer wat haartjes verliezen? Ik denk niet dat je enorm hoeft te schrikken hoor!

3. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dit topic staat ook bij Baby en Dreumes. Daarom doe ik dit topic op slot.

Groetjes,
    Josien

Share This Page