Weet iemand of je de lamp die aaangaat een halfur voor dat hij zn ogen opent iok uit kan zetten mn zoontje word daar nml wakker van .
Bedoel je nou dat je zoon wakker wordt van zijn slaaptrainer? Ontopic: ik kan je helaas niet helpen, sorry!
Dames ben serieus hoor. Hij word wakker van het lampje een half uur vokr de ogen aan gaan vroeg me gewoon af of dat lampje ook uit kon en de ogen alleen open maar jeetje zeg laat maar
Ik neem aan dat die lamp hetzelfde hoort te doen als de Philips wakeup lamp Dat ie langzaam licht gaat geven, steeds meer, voor er geluid uit komt. Misschien niet zo gek om uit te proberen wat er gebeurt 30 minuten later, zoals enkele zeiden Ik werd altijd van t licht al wakker, en vriend na 3 minuten geluid pas...
Uit je hele bericht kan ik niet eens halen over wat voor lamp je het überhaupt hebt. Uit de titel haal ik het ook niet trouwens. Ik bedoel; er staat "sams wakker worden wekker" Vrij vertaald denk ik dan dat er staat "soms wakker worden wekker". Waarbij ik denk; iemand wordt dus soms wakker van een wekker. Daar is zo'n ding toch ook voor? Als ik dan je bericht lees, dan snap ik echt niet wat je bedoelt. En dat is niet om jou in de zeik te nemen, maar dat is omdat ik werkelijk geen idee heb waar het over gaat. Misschien kun je iets duidelijker uitleggen wat het probleem is?
Geen gebruiksaanwijzing meer? Miss op internet opzoeken op merk en typenummer? Je bericht is indd niet zo heel duidelijk
nou zeg dames...wat zijn we pittig vanmorgen!! ff gegoogled en hier staat een gebruiksaanwijzing: http://www.zazu-kids.nl/app/attach/vSBAQxMR/20081052/5611768c9267da3ba7e940c68878eb69/Instruction_manual_SAM_dutch_version_1.pdf
Net alsof het duidelijk was dat ze die lamp bedoelde. Als je een halve vraag stelt krijg je halve antwoorden.
Volgens mij is gaat het idd om Sam het schaap. Wij hebben hem ook. Volgens mij kan je dat niet uitzetten. Dat is juist het idee, dat je kindje leert dat als Sam ' groen' is hij nog even moet wachten tot Sam lichtblauw wordt en de ogen echt open gaan. Zou de wekker later zetten.
Hij is toch ook juist zodat kinderen in bed blijven liggen, in plaats van er wakker van worden? Als je kind er wakker van wordt, zou ik hem ook gewoon later zetten.