Proberen voor nog een wondertje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunshine1504, 6 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine1504

Sunshine1504 Niet meer actief

Hallo lieve dames,

Ik ben al langer bekend op dit forum maar wil me nog even anoniem houden. Vandaar even een ander account aangemaakt.

Begin dit jaar ben ik bevallen van een prachtige dochter. In Juni was ik gestopt met de pil en had ik opeens een positieve zwangerschapstest. We waren even geschrokken maar waren stiekem toch ook wel blij. Het was hartstikke welkom. Vanwege gezondheidsproblemen van mijn dochter kwamen we in het ziekenhuis terecht. Waar ik in de nacht dat ik bij mijn dochtertje bleef slapen een miskraam kreeg.

Op dat moment legde ik het even langs me neer, mijn dochter daar in dat ziekenhuis bedje was op dat moment mijn 1ste prioriteit.

Eenmaal de situatie weer rustig en iedereen weer thuis hebben mijn vriend en ik besloten om een poging te doen voor nog een wondertje. Deze maand zijn we er echt mee bezig.

Mijn ovulatie zou ik vandaag of morgen moeten hebben, uiteraard word er flink geklust.:D Nu snap ik alleen mijn cyclus even niet, 2 maanden geleden zaten er maar 19 dagen tussen de laatste dag van mijn menstruatie en de 1e dag van mijn volgende menstruatie. Vorige maand zaten er 20 dagen tussen.

Gisteren en eergisteren voelde ik me flink beroerd en had ik kramp in mijn baarmoeder, zou dit de ovulatie kunnen zijn? Ik ben er voorheen nooit zo mee bezig geweest en was spontaan zwanger van mijn dochtertje.

Veel liefs van Sunshine!

Deel Deze Pagina