Hallo, vorige maand had ik te maken met een hangend eitje... Op dag 16 dacht ik mn ei gehad te hebben.. had een donkere ovulatietest e. dag erna super licht.. dus ik dacht heb m net met testen gemist.. op dag 30 had ik weet vruchtbaar slijm en een tegen positieve test aan.. maar weer geen knaller... Uiteindelijk bleek dat mn eisprong te zij. Geweest na 2 weken denken over tijd te zijn vanwege die eerste donkere test.. Nu had ik eergisteren weer een donkere test dag 17, ik kon niet zien of hij nou net zo donker of net ietsje lichter was dan de controlestreep.. de ene keer dacht ik hij is net iets lichter de andere keer net zo donker.. gelijk weer een test gedaan toen kwam er weer een donkere streep alleen half zeg maar de ene helft super donker.. en vervaagd naar de andere kant... Pff heb ik nu wel mn ei gehad of weer een hangend eitje? Normaal heb ik na mn ei gevoelige tepels.. nu niet.. wel een verhoogde temp. Ben deze maand wel aan tarwekiemolie.. Wie heeft er ervaring met een hangend eitje? Als je het eenmaal he t gehad krijg je het dan vaker? Heb t nog nooit gehad... Hopelijk kan iemand me helpen
Als je zwanger bent kan een ovu test ook positief zijn... Wil je niet blij maken met een mogelijk dooie mus, maar misschien een idee Lokeren zwangerschaps test te doen? Maar als je vruchtbaar slijm echt had is het wel raar. Omheb ook wel eens gehad dat indacht hem al gehad te hebbenen toen toch anderhalve week later pas echt mijn eisprong gehad... Dat was maar 1 keer, dus niet elke keer ofzoiets en ik weet ook niet waarom. Succes!
Ja ja ik snapte je verhaal... zwanger was ik echt niet.. werd 2 weken na die 2e bijna positieve test en denk wel 6 zw.testen ongesteld..nde dokter ( die ik na een week overtijd te zijn had gebeld) had dus gelijk.. een hangend eitje of in zijn woorden een hormoon ongevoelih follikel... Ik voel nu btw nog steeds mn eierstok ..dus wie weet weer een hanger... erg frustrerend.. want of mn ovutest nu echt positief was durf ik niet te zeggen... hij was wel donkrder dan hij vorige cyclus is geweest... Al hoeft dat ws niks te zeggen