Hallo Allemaal, Lees al een tijdje mee om bepaalde situaties te kunnen vergelijken, maaar kan helaas niks vinden wat op mijn situatie lijkt dus deze wil ik graag even aan jullie voorleggen, misschien tips of komt iemand het bekend voor? thnx alvast! Nou ben mama van een 2 jarig knulletje, deze was meteen raak na stoppen met anticonceptie (nuvaring) Nu zijn we bezig voor een 2e, maar mijn cyclus is nogal verstrooid... 1e 31 dagen, volgende 81dagen (opgewekt met primolut), nu inmiddels 34 dagen... Heb al 3 dagen het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt, maar tot op heden niks te bekennen. ook last van veel witte afscheiding, en ineens puistjes.. Maaaar nu komt het gekke eraan, verlies sinds 1 week melk uit mijn tepels.. Dus even een aantal testjes gedaan. Uitkomst negatief. Contact opgenomen met dokter, geprikt op prolactine verhoging, hier komt ook negatief uit. dus mijn bloedwaarde zijn perfect (niet geprikt op hcg trouwens) Dus even afwachten op mijn menstruatie of positieve test.. Vandaag weer getest kruitvat 2v5..negatief Pff weet niet meer wat ik moet doen.. Ik ben aan t wachten op niks heb ik het idee, geen menstruatie geen zwangerschap. voel me een beetje gefrustreerd en in de steek gelaten door mijn eigen lichaam. Iemand die de symptomen bekend voorkomt? tips? iets? alles is welkom..
ik heb al jaren een soort van melkachtige vloeistof die uit mijn tepels komt...dacht ook dat ik zwanger was toen ik het voor de eerste keer zag, maar dat was echt niet zo en sinds dien heb ik het al een paar jaar....schijnt vaker voor te komen...het hoeft dus geen zwangerschap te betekenen... dus zoals altijd...afwachten maar
Pff lastig en beetje vreemd dat het kan. helaas met mijn onregelmatige cyclus geen pijl op te trekken.. Rare is dat ik dit nog nooit eerder heb gehad. Kindje inmiddels 2, nooit borstvoeding gegeven. En in combinatie met de buik pijn, en raar dof gevoel in mijn onder rug,en puistjes, hoop ik toch dat t wel voortekenen zijn. Indd afwachten..geduld!