Hallo ik ben Danique, ik ben 21 jaar en sinds 3 maanden probeer ik zwanger te worden. Ik zit met een probleem, ik ben nu 3 weken overtijd. ik heb vorige week zaterdag een test gedaan en die was negatief. Deze vrijdag ben ik naar de dokter geweest omdat ik me misselijk voelde, het elke ochtend warm heb vooral bij me hoofd, last heb van me onderbuik en dat ik soms erg moe ben. De dokter zei dat ik maar moest blijven testen en af moest wachten. In september heb ik ook een aantal maal een test gedaan en die gaf aan dat ik niet zwanger was. Toch heb ik diezelfde maand een miskraam gehad (volgens de dokter). We konden dus helemaal niks met het advies van de dokter Dus toen ik thuis kwam heb ik gelijk weer een test gedaan, na een paar minuten wachten stond er een heel licht streepje. toen heeft me vriend de test uitelkaar gehaald om hem beter te kunnen bekijken en hierna riep hij mij of ik wou komen kijken, het streepje werd duidelijker. Na 10 minuten was de streep ontzettend duidelijk te zien en was ik ervan overtuigd dat ik gewoon zwanger ben, maar mijn vriend twijfelde eraan. Ik voeg een foto toe van de test. (kruidvat test) De volgende dag heb ik met ochtend urine nog een test gedaan en hierbij zagen we ook een heel dun streepje. (niet echt duidelijk) Zaterdag hebben we ook een clearblue digital en nog een test gehaald van de COOP, om het zeker te weten. Beide geven ze aan NIET ZWANGER. Dit betekent dus dat ik VRIJDAG positief teste en zaterdag (dag erna) negatief. Komt dit jullie bekend voor? Alvast bedankt voor jullie hulp groeten Danique
deze test is negatief.. het is een pennenstreepje en dan moet je hem als negatief beschouwen staat ook in de bijsluiter.. het verticale streepje moet evendik als de horizontale zijn.. jammer!!!
MIjn moeder had precies het zelfde bij een test en was gewoon in verwachting, ze heeft nu een kind van 2. Ik zal de bijsluiter nog eens goed nalezen. bedankt
Heb hetzelfde meegemaakt als jij Danique, maar ik was ook NIET zwanger helaas..... Verschillende tests gedaan, cb digital, kruidvat 2v5 en etos eigen merk..... Allemaal negatief...... Zit nu al sinds augustus te wachten op me eerste ongi sinds ik gestopt ben met de pil. Ga zelf morgen de huisarts bellen voor een afspraak bij de gynaecoloog. De kwaaltjes zeggen dus helaas helemaal niks.....
ben je zolang al niet ongi geweest? jeetje dat is wel heel erg lang! ik ben sinds ik gestopt ben met de pil wel elke x ongi geweest, maar nu dus 3 weken overtijd. En hoe ik me nu voel, heb ik nog nooit gevoeld echt heel vreemd. Ik wacht gewoon even af en doe van de week nog wel een test voor de zekerheid. Ik hoop dat je snel wat te horen krijg van de gynaecoloog!
Tja tis heel lang, hoop ook dat ik zodra ik bij de gynaecoloog geweest ben weet wat er aan de hand is..... heb al wel bloed laten prikken en alles was goed dus alles werkt ook zoals het hoort...... Heb zelf ook regelmatig krampjes in me onderbuik, pijnlijke tepels enzo, maar toch helaas niet zwanger...... Succes in ieder geval, hoop dat het snel mag lukken bij je (of al gelukt is )
Je bent nog niet zo lang van de pil af toch? Ik denk dat de kwaaltjes dan nog komen van het ontpillen. Helaas kun je jezelf ook vanalles 'aanpraten'. Ik heb echt alle zwangerschapskwalltjes al gehad haha, maar nog steeds geen kind!
Ja dat ga ik doen, ik ga morgen weer bellen voor een afspraak. Dan weet ik het in iedergeval zeker. Ik heb de gebruiksaanwijzing erbij gepakt maar kan niks vinden over ene pennestreepje ofzo... we zullen zien...
Danique, probeer die gevoelige eens van sensitest.. Kun je via internet voor heel weinig bestellen... 3 voor 7euro geloof ik... En de test die je op de foto liet zien is volgens mij negatief.. Het lijkt op een indrooglijntje die inderdaad na 10 minuten kunnen ontstaan.. De zwangere streep zit precies in het midden en is even dik als de horizontale streep (zou eventueel wel lichter kunnen zijn) Succes ermee meid!!
kruidvat 2 voor 5 euro of sensitest halen/bestellen want deze test is, hoe graag je ook antwoorden zoekt om ons te verbeteren, negatief. Er zijn er hier zo veel die het zeggen en zelfs in de bijsluiter staat dat de streep even dik moet zijn als de andere streep. En als je geen streepjes wil turen dan is een digitale zwanger-niet zwanger test het duidelijkste wat je kunt krijgen behalve bloedonderzoek en echo.
Hallo allemaal, ik heb vanaf vanacht een hevige bloeding. om half 11 gingen ik en mijn vriend naar de huisarts, en die heeft mij onderzocht en zei dat ik een miskraam had en had uitgerekend hoever ik was en ik was 6.5 weken in verwachting. Ik moet voor de zekerheid maandag een urine test laten doen. zo zie je maar weer.
ik zou nog een kruidvat testje doen (2 testjes voor 5,-) met gewoon streepjes. Die zijn eigenlijk nooit vals positief. Ik heb ook ooit een kruistest gedaan zoals die jij hebt gedaan, ook een pennestreepje. Zo'n domper als blijkt dat het toch echt vals is.