Hoi meiden even.een berichtje vanaf de camping bedankt voor alle feliitaties ik ben enorm blij wel.heb ik echtdat ik niet voiruit te branden ben snel.moe rugpijn!!! En ik voel elke.beweging die me buik maakt eierstokken dansen geloof ik de hele dag vandaag zwemmen met (stief) kids en als dan me armen boog voor een.duik dan trok me.hele buik strak gewoon vervelend gevoel alles lijkt gespannen enovrr mijn.borsten niet te spreken als.die aanraak gil.ik.het uitsoms doet een.simpel drempeltje al zeer veel speekselin me mond enzuur jullie er ervaring mee ?? Verder klaag ikniet hoor we hebben het me schoonouders alwel verteld zijn mensjes op leeftyden ze hebben al5 kleinkids maar mijn eigen.ouders horen het pas als het veilig is gewoon omdat ik niet iesreeen teleur wil stellen als het dan eventueel fout gaat nu lekker op de camping komen 4 aug terugdan 8 aug echo tis wel lekker want je bent erniet constantmee bezig al.voel.je wel.steeds van alles voor wie.nog op vakantie gaat hele.fijne vKantie groetjes daisy
hoihoi hier nog steeds zwanger alleen gaat het met mijzelf niet zo hee; goed vandaag bij de huisarts geweest op vakantie adres ik hoest de longen uit mijn lijf het is verschrikkelijk helaas mag ik niks nemen kwa antibiotica maar wel de paracetamolletjes dat kan geen kwaad als je je houd aan de voorgeschreven tabletten nog steeds misselijk en opgezette buik,zeer zere borsten en nou helpt deze warmte ook niet echt mee ik heb maandag voor de zekerheid nog een keer getest en nog steeds 2 streepjes ( gelukkig) als ik thuis kom maandag van vakantie dan test ik woensdag nog een keertje voordat ik de eerste echo heb ben door het hoesten toch wat onzeker en ben bang dat het toch kwaad kan maar de huisarts zegt zolang je geen bloed ziet is het allemaal nog goed dus we gaan positief aan de paracetamollen en hopen dat het geen voorbode is voor de volgende 8 maanden groetjes