Ik heb ook maar meteen alle mogelijke dozen besteld! Ik geloof dat het nog een aantal maanden duurt voor ik wat ontvang, maar ja, toch leuk. Bedankt voor alle antwoorden! Groetjes, Dominique
Hallo voor de mensen waar de jan linders supermarkt in de omgeving zit die hebben ook een heel mooi pakket wanneer je een geboorte kaartje opstuurt naar ze. dit is echt de moeite waard. ik weet niet of ik een link mag plaatsen dus doe het toch even jier staan allerlei adressen voor gratis baby producten op een rijtje www.mybb.nl groetjes karina
ff een tip voor de prenetal doos; je moet een formulier invullen in de winkel zelf want op internet schijnt t bijna niet aan te komen! suc6
Bij Kruidvat gaat het idd niet zo rap met het leveren van de gratis dozen. De mijne zou 30 mei al klaar staan, ik heb hem net pas vorige week op kunnen halen (na veel gezeur van mij, hihi!), en ik vond het ook nog eens flink tegenvallen. Btje jammer.. maarja, tis wel gratis hè?
die krijg je ook niet echt... je krijgt een mailtje dat moet je uitprinten en dan kan je hem ophalen...
Ik heb de prenatal doos op internet aangevraagt en kreeg gelijk een mailtje met aanvraagnummer is het dan zo wel goed gegaan want ik heb er verder niks meer van gehoord.
Hmm ik had ook al een aantal dozen aangevraagd, maar er ff niet bij stilgestaan dat we volgende maand gaan verhuizen... wat zouden jullie doen, nog een keer aanvragen op het nieuwe adres? Vind t aan de ene kant wel wat lullig dan, maar aan de andere kant kan ik op de meeste sites niet eens een mailadres vinden waar ik mijn gegevens kan wijzigen...
Ook ik heb hem via internet besteld, en ontvang iedere keer het tijdschrift wij jonge ouders, en had een mail dat ik vanaf 7 maand een bericht krijg dat ik de doos kan ophalen.
wat leuk al die dozen!!ga ook even kijken op de gratis pagina! laatst op zwangerschapsgym hadden ze ook een doos voor alle vrouwen, maar ze telde na en er bleken 2 te weinig, die zouden dan bij de volgende lading de doos krijgen, nou ze zei het nog niet of al die zwangere vrouwen doken met een bloedgang op die doos, je zou denken dat er diamanten in zaten!! ongeloofelijk!! stond even verbaasd te kijken met een ander vrouwtje en de dokter, die wist ook niet wat er gebeurde!! dus ik krijg me doos volgende maand, duik echt niet tussen honderden kilos vol met hormonen voor een doosje! over hebberig gesproken! blij dat het in NL gewoon leuk via internet te bestellen is, en dan neemt me moeder het wel voor me mee
ik heb vrijdag de etos opgehaald, zitten de dingetjes in die hier genoemd zijn, altijd leuk om uit te pakken. en wat boekjes om te lezen.
ik heb hier zo wat ik kon vinden alleen met de mededeling in de 7e maand kan je je pakket ophalen bij prenetal
Ik lees net op de prenatal site dat het 4 tot 8 weken kan duren voor dat je Wij jonge ouders kan krijgen,het is nu 3 weken geleden dus ik wacht nog wel even af.
Bij de plus supermarkt kun je ook tzt je geboortekaartje inlevern dan krijg je ook een pakket. Je moet dan wel binnen het foldergebied van die supermarkt zitten... En er waren er nog meer maar ik kom er niet meer op. Ik kwam even terug iets tegen op éen site wat je allemaal gratis boxen kan krijgen als je zwanger bent.... zwangerschapsdementie???? hahah
noe k heb die ook aangevraagt van ouders van nu en had die doos ook aangevraagt toen k ong 13 weken was en heb nog geen 1 boekje van ouders van nu ontvangen mischien vanaf de 7e maand als je de 1e doos krijgt?