Ik weet niet of dit topic hier goed staat maar wist niet waar die dan moest staan. Waar kun je ergens in de omgeving van noord Limburg positie mode kopen. We hebben in Venlo een prenatal die niet super veel keus heeft en hier een h&m waar ook niet heel veel is. Zijn er ergens betaalbare winkels die een ruime keus hebben?
zelfde probleem.......heb eigenlijk alles maar online gekocht. Heb maar 3 outfits. Vaak is hetgeen wat ik leuk vind of te duur of niet in mijn maat . Dus het is setje dragen --> wassen --> strijken en maar weer dragen.
Op marktplaats vind je vaak ook een heel pakket kleding. Heb ik ook gedaan en ben er erg blij mee zeker nu mijn buikje al aardig groeit en al mijn eigen kleding al veel te strak zit.
Inderdaad, via marktplaats wordt er heel veel aangeboden. Ik heb een pakket kleding gekocht voor een klein bedrag + verzendkosten, niet alles wat er in zat vond ik leuk, maar dat vind ik niet erg. Wie weet verkoop ik het straks ook gewoon weer.
Ik heb een deel van een vriendin, en de rest online geshopped. Alles past perfect, nooit problemen met online bestellen. Net mooie jurk online gescoord voor trouwerij waar ik volgende week naar toe moet Super blij mee! Die kwam gewoon van Wehkamp trouwens. Voor 23u besteld, dag erna in huis, evt gratis terugsturen. Wat wil je nog meer
Vooral met broeken is het lastig om de goeie maat te vinden, daarom vind ik het fijn om in een gewone winkel te shoppen, dan kun je meteen passen. Over vier weken hebben we zelf een feestje en online heb ik niks van mijn gading gevonden. Ja regende erg leuk truitje gezien maar die was momenteel niet leverbaar. Ze kunnen ook niet vertellen wanneer wel.
Kom ook uit Venlo en heb hetzelfde probleem. Ik bestel bij wehkamp, bestel vaak 2 maten zodat ik kan kijken welke maat goed is, komen het ook nog gratis ophalen. En ik heb laatst een mooie maxi dress gekocht bij de mango. Valt mooi wijd ook!