En tijden niet online geweest, dus ik denk dat ik niemand meer ken, maar toch! Na twee testen en twee keer dikke vette positieve strepen, mogen wij ook juichen Vriendlief zit al op de wolk, ik ben nog een beetje onzeker, volgende week maar even naar de HA en dan durf ik daarna vast ook vaker hardop te zeggen dat ik zwanger ben *doet blij voorzichtig dansje*
Jaaaa Pixie gelukkig, toch nog een bekende haha Dank je wel! Ben nog wat onzeker enzo, maar we zien het wel!
ja kan ik mij voorstellen. was ik ook in het begin. heb toch wel 5 tests er tegen aan gegooid. geloofde het steeds niet.. tot een moment dat mijn test was lichter en werd helemaal para dus ben ik ermee gestopt. zag je test op triple-m en moet zeggen. die was super duidelijk.. mooi testje. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... tart=29250 alle meiden zit er nog samen!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!