Hey Natas, wat lees ik nou? Wat geweldig meid...echt super! De wonderen zijn de wereld nog niet uit Geniet ervan!
Tssss...Natasja, geweldig zeg! Je zegt het zelf al: wat zullen jullie je gelukkig voelen! Geniet van dit enorme cadeau!
Wat een geweldig nieuws! En wat een mega super fantastische verassing moet dit voor jullie zijn! Jullie jaar kan vast en zeker niet meer kapot! Ontzettend gefliciteerd en genieten maar!
Ook namens mij gefeliciteerd met dit wondertje. Apart, je hoort zulke dingen wel vaker. Mijn schoonzus is ook een levend voorbeeld hiervan. Eerste kindje kwam na 2 jaar dokteren en met behulp van medicijnen. Ze zou nooit zonder medicijnen zwanger raken verzekerde de arts haar. Tot haar stomme verbazing bleek ze toen haar dochtertje 9 maanden was, geheel onverwachts zwanger te zijn van haar zoontje. Zelfs de arts was stomverbaasd. Dit zijn nu echte cadeautjes! Nogmaals gefeliciteerd!
Gelukkig zijn de wonderen de wereld dus écht nog niet uit! Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van.
Las het gisteren al in jullie walvissen-topic... wat een wonder Nathas. Jullie jaar kan niet meer stuk, eerst de geboorte van Dean en nu zo'n mooi cadeautje! Geniet er van meid!
Wauw Natasja.... Ik ging voor de gein weer eens bij 'ik ben zwanger'. Had je echt nooit verwacht hierzo! Wat geweldig zeg! Wauw...... Echt helemaal super! Gefeliciteerd! Dean wordt grote broer! KuZzz