@Natasja Dat ongi gevoel heeft een vriendin van mij ook heel erg gehad tot vorige week zelfs ze is nu 3 mnd zwanger. Dat hoor je trouwens vaker.
He Natas! Las het in een ander topic dus ben meteen even op zoek gegaan naar je topic om je te feliciteren, dus van harte gefeliciteerd! Kijk, zo'n verhaal als dat van jou geeft iedereen weer moed! Mij in ieder geval Heb je tijdens het zwanger raken van je mannetje gevolgd, en nu zomaar zwanger, terwijl je nog voedt, echt zo goed! Geniet ervan lieverd, maak je niet teveel zorgen over het voeden, Dean is met die paar slokjes ook vast blij en hij is gelukkig oud genoeg om wat anders te drinken aan te bieden. Heel veel geluk en plezier deze zwangerschap!
Natasja lees het geweldige nieuws net. Gefeliciteerd met jullie verrassing en kadootje en fijn dat je niet weer de hele weg in de mm hoeft te begaan. Geniet van je zwangerschap!
Hé wat een leuk nieuws, Natasja! Ik zag opeens in een ander topic dat je weer zwanger bent! Wat een geluk, het is je van harte gegund dit onverwachtse cadeautje... Heerlijk, hoor, geniet er maar van.
Huh, wat lees ik nu? Gefeliciteerd, wat een geweldig kado! Ben er even stil van! Echt heel super zeg..... PS: Ik hoop dat we weer tegelijk zwanger mogen zijn ! Ik heb je met Dean ook een beetje gevolgd, omdat jij iets verder was dan ik.
Jee, dit bericht had ik even gemist! Wat een geweldig nieuws Natasja! Echt een wonder inderdaad! Gefeliciteerd en geniet ervan!