Voor de zesde keer ben ik zwanger en hoop dat dit ons tweede bengeltje mag worden. 12 weken zijn voorbij, nu op naar de 16 weken echo waar het hartje extra wordt bekeken.
Wow, wat een vreselijke heftige dingen heb je mee moeten maken, wat geweldig dat nu alles goed lijkt te gaan!!!! Ik wens je een geweldig fijne zwangerschap en een blakend gezond kindje straks!!!!
Oei, en wat wordt dat ook weer een hele spannende echo! Maar we zullen aan je denken, voor je duimen en je er doorheen slepen lieverd... Ik vind je een bikkel. Dikke kus.....
Van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb / krijg je er voldoende vertrouwen in om echt te kunnen genieten - wat jullie al hebben moeten meemaken is niet min...
Wat geweldig meid. Van harte gefeliciteerd. Ik snap dat je nu erg voorzichtig bent en ook nog wat met jullie zoontje* was toen. Ik denk dat dit kindje een mooi engelbewaardertje heeft xxxxxxxx
Ons zoontje die vorig jaar geboren is met 22 weken had een zware hartafwijking, vandaar nu al extra controles.
Van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed voor je mag gaan, en je een gezond en schreeuwend kindje mag gaan verwelkomen.
VAN HARTE GEFELICITEERD, WUPPIE!!! Wat 'n fantastisch nieuws! Ik weet dat 't moeilijk voor je zal worden, maar blijf hoop en moed houden! Het is je zo gegund... liefs, Amber
Wat een goed nieuws gefeliciteerd, hoop en duim dat alles goed blijft verlopen, 't is jullie gegund!!
wuppie!!!!! GEFELICITEERD!!!!! ik wens je heeeeel veel succes deze zws en natuurlijk vooral je BIBje ook! en heel veel succes bij de echo's ... ben echt heel blij voor je!!
Wauw Wuppie wat een goed nieuws!! Op naar de 16 weken, spannend! Probeer er ook een beetje van te genieten
Hoe ervaar je trouwens deze zwangerschap, ben je zenuwachtig voor de echo met 16 weken? Ben echt wel benieuwd hoe dat verloopt, voor mij wordt hierna mijn 5e zwangerschap en vraag me zo af hoe het zal zijn na miskramen en verlies van kindje.
Bedankt voor de felictaties allemaal doe me best om te genieten. Desiree Ik heb best even geduld moeten hebben om weer zanger te zijn en dat voelde alsof me leven stilstond moest echt andere doelen zoeken( was bij mij hardlopen) Ik dacht als ik zwanger ben word alles beter. De eerste weken was ik heel bang en dacht ik als het nu mis gaat ben ik er klaar mee. Na de nodige echo's ging dat gelukkig beter. Ik ben tot nu toe banger geweest voor een mk( zesde zwangerschap) dan dat er iets mis is met de 16 weken echo, mischien komt dat nog ik weet het niet. Ik ben alleen doodmoe en dat heeft denk ik wel met de stress te maken. Ik hoop dat jij ook weer snel zwanger mag zijn van een gezond kindje.