Een heel licht rose afscheiding bij afvegen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jongemama1, 3 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

#1 jongemama1, 3 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2016
    Hi moms (to be),

Ik ging naar wc om te plassen, had er totaal geen idee van maar gisteren wel heel kort buikkramp maar ik dacht dat mijn menstruatie er bijna aan komt, ja dat klopt. Dus het zal wel een teken van menstruatie zijn want ik krijg altijd ongeveer een week voor mijn NOD een soort waarschuwing dat ik binnenkort ongesteld word. Bij WC zag ik ineens bruine afscheiding (tussenin een beetje rose) op mijn onderbroekje staan dus ik ging onderzoek doen door inwending te doen met wc papiertje om te vegen, ja het was inderdaad een heel lichtte roze afscheiding. For sure, ik ben me zo rot geschrokken want ik wist niet meer wat ik moest denken; zwanger of ongesteld???? dat kan toch niet te vroeg zijn voor menstruatie ??? Dus ik ging ook gelijk zwangerschapstest doen om te zien nee het was negatief, mooie omowit ! dus ik ga er denk ik gewoon van het menstruatie uit :(:(????? of ben ik te vroeg met testen?

Ben ik gek? dat kan toch niet heel te vroeg voor mijn volgende menstruatie zijn? Ik zou pas op 9 december ongesteld moeten worden... of ben ik toch ongesteld geworden?

Laatste 3 maanden waren mijn cyclussen heel netjes regelmatig, maar daarvoor was het heel onduidelijk om te berekenen maar de laatste 3 maanden heb ik er heel veel over geleerd hoe ik uit moet rekenen. Mijn cyclussen van de laatste 3 maanden is dag 35 en ik was op 4 november begonnen met menstruatie tot met 10 november die dag was ik klaar met ongesteld. Het volgende menstruatie is dus 9 december.

Wat denken jullie????
    Xxx

2. Want2BMommy

17 aug 2016
    80
    16
    8
    NULL
    NULL
    Hallo jongemama!
    Ik heb vandaag positief getest! Ik had een week voor mijn nod ook roze afscheiding, echt maar 3 veegjes. Dit was voor mij cyclusdag 23 & betekende bij mij dus innesteling! Hopelijk voor jou ook!

3. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Tja moeilijk om te zeggen. Ik lees idd veel verhalen over meiden die dit ook hebben gehad die uiteindelijk toch wel zwanger waren.
    Toch nog even afwachten dan.. hoop het voor je hoor!

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook gehad. Maar werd wel ongesteld. :)

5. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Ik heb het ook aantal x gehad en werd helaas gewoon ongesteld. Hoop voor jou op beter nieuws!

6. jongemama1

Goedemorgen dames :),

Nou, ik ben en ga steeds elke keer naar wc om te kijken of er iets is. Ik zie steeds helder rood, maar ook roze bloed/afscheiding met vegen, en kruislegje maar wanmeer ik moet plassen, zie ik nooit bloed samen met plassen, dus alleen kruislegje en vegen. Maar ik bloed echt niet te veel, nog steeds een beetje kleinere. Ik heb wel last van een beetje kramp, niks ernestig. Ik denk dat ik toch zo vroeg ongesteld ben geworden ook al vloeit het bloed echt niet veel en het blijft ook aanhouden dus weet niet hoelang het ophoudt.

Normaliter vloeit het bloed na het bruine afscheiding echt heel veel als ik ongesteld moet worden, maar ok, ik zie dit gewoon als menstruatie.

7. jongemama1

Wat goed zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet ervan. Tja ik weet niet stiekem hoop ik ook direct dat het een teken is van zwangerschap maar aan het andere kant blijf ik nog een beetje klein bloed aan te houden dus ik weet niet. Maar ik zie dit gewoon als menstruatie denk ik.

Deel Deze Pagina