Jeetje, maak je even lekker druk zeg...... Ik vind het erg leuk!! Vind het wel lief dat hij "goedkeuring" aan haar vader vraagt. Ik vind het belangrijk dat mijn vader/ouders achter mijn huwelijk staan en mijn partner in hun familie willen.
Ik zou dit dus echt vreselijk vinden Voor mij hoeft een aanzoek niet zo opzichtig. Van die flashmob-aanzoeken vind ik bijvoorbeeld ook niet zo. Leuk om te zien, maar ik ben blij dat mijn man het niet zo deed, haha
Jezus! Neem niet alles zo serieus zeg... OMG! Hij vond die waarschijnlijk symbolisch gewoon heel mooi om te doen. Maar goed ga jij lekker gemancipeerd te zitten zuurpruimen
Onder emancipatie versta ik onder andere de dingen doen die je zelf graag wilt doen, en mogen denken wat je zelf denkt. Ook als dat iets is dat vanuit een traditie komt, en tegen de haren van feministen strijkt. Waar zij vroeger voor hebben geknokt is onder andere dat ik doe wat IK wil, en niet wat een ander vind dat hoort, daaronder schaar ik ook het verplicht uitkotsen van romantische filmojes waarin een vader om de hand van zijn dochter word gevraagd. Laat dat nou een romatisch beeld zijn dat veel vrouwen hebbben (ik niet, maar dat heeft niks te maken met de reden die jij geeft) Dat ik tegenwoordig gedwongen zou worden te vinden wat feministen vinden en te doen wat zij doen, dat vind ik echt jammer. Ik vind een vrouw pas geëmancipeerd als ze volledig haar eigen weg volgt. Traditioneel of modern, helemaal haar volgens haar eigen gevoel. Leuk filmpje, ik vind het wel erg leuk bedacht. Ik zou me kapot schrikken denk ik.