Een heel pak (neger)zoenen op...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anabella, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    mijn hubbie zat alweer in de auto, dus hij heeft ze niet voor me gehaald. ik kijk morgen wel even of ik ze ergens kan halen. moet toch nog boodschappen doen.

2. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    ohhh lekker, die negerzoenen, ik heb ze gelukkig gister laten staan... maar wel mokka lady's meegenomen... ook erg lekker! Ik heb vooral erge choco-zin, zeg maar. En snoepjes...koekjes...lekkere dingetjes... moet ik nog door gaan? :( :(

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hahahahah meiden! Geweldig om dit te lezen lig gevouwen op de bank!

Geniet er lekker van zou ik zeggen..

Liefs Ikke

4. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Ik juist niet. En dat terwijl ik voorheen elke dag wel een stukje chocola MOEST eten. Nu heb ik chocola met rozijnen en noten in huis en chocolade pepernoten, maar dat ligt al heel lang onaangebroken in de kast. :( Gek hè?

5. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Nou wil ik jullie negerzoenenzin niet verpesten hoor meiden. Maar volgens mij mag je tijdens je zwangerschap geen negerzoenen eten, want dat die heerlijke witte vulling is volgens mij van rauwe eieren gemaakt. Kijk het maar even na op de verpakking, voordat je je volpropt. Kijk 1 negerzoen zal geen kwaad kunnen, maar een heel pak lijkt me dan niet zo verstandig.
    Het kan ook zijn dat ik me vergis, dan hoor ik het graag, want dan ga ik ze ook lekker halen.
    x Linda

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bij mij staat er alleen op dat er eiwitstof inzit...

Weet niet of dit van rauwe eieren is gemaakt eigenlijk...

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ha meiden

en ik maar steeds denken dat ik dingen als chocola, pepernoten en speculaas moet laten tijdens de zwangerschap. En heb er toch zo veel zin in!

Twinny

8. missyb

missyb Niet meer actief

Ik heb nu ontzettend zin in een patatje met pindasaus.
    ja patat gaat er wel in.
    zoizo elke week 1 keer maar soms wil ik wel meer hihi :oops:

9. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Patatjes zijn altijd lekker! Geloof me, ik werk in een snackbar...en ze zijn altijd lekker!

10. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    o als dat zo is ik zal het ook niet weten eingelijk , ik heb aan het begin ook wel eens wat dozen leeg gekaand :oops: mmmmmm heerlijk
    en patat ja daar ben ik ook wel fan van

kuzz anita

11. missyb

missyb Niet meer actief

haha dan heb jij geluk kun je elke dag een patatje nemen.
    niet dat het zo gezond is maar ok hihi

12. Niet meer actief

Hoe rauw kan het zijn als het zolang houdbaar is? Lijkt me niet echt een probleem.

13. sim

sim Niet meer actief

vanavond twee films en ieder een bak ben & jerry's 8) 8) 8)

14. sim

sim Niet meer actief

ps. lijkt me gek als er rauwe eieren in verwerkt zitten, ligt toch ook niet in de koeling ofzo, rauwe ei is toch ook maar heel beperkt houdbaar.. ik heb tijdens deze zwangerschap anders genoeg negerzoenen gegeten...

15. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Het lijkt mij ook sterk dat er rauw ei in verwerkt is..zal wel weer een fabel zijn. En ooohhhhhh....................... Ben & Jerry ijs is zoo verrukkelijk! Welke films ga je kijken?
    By the way, niet dat ik elke dag een patatje eet hoor! Ongeveer 1 keer in de week, valt nog wel mee toch? Maar...de verleiding is groot... ;)

16. sim

sim Niet meer actief

ben en jerry's (met caramel voor mij en mijn man met cooky dough, heerlijk)
    we hebben "when a stranger calls" en "blood trails" we zijn horrorfans :D

denk niet dat we ons druk hoeven te maken over die negerzoenen, want als het een rauwprodukt was, was dat vast wel bekend. komt misschien omdat dat binnenste lijkt op opgeklopt eiwit, maar is vast wel verantwoord.
    opgeklopt eiwit gebakken is ook lekker, dat zijn toch van die toefjes (roze en wit met dat plakkerige binneste heeerrrrlijk!)

17. monkey77

monkey77 Lid

21 okt 2006
    29
    0
    0
    Hahaha oh wat leuk om te lezen , ik heb er nu ook al weer last van hoor.

Ik kan bv geen koekjes naast me hebben liggen , dan gaat het hele pak gelijk op , met chips idem dito.

En een blok kaas met mosterd....hmmmm....

Yoghurt met cornflakes....eet zo 4 kommetjes achterelkaar op...

En als we net het warm eten op hebben heb ik na een half uur alweer zoiets van hmm...waar is de chips...

18. monkey77

monkey77 Lid

21 okt 2006
    29
    0
    0
    En ijs is hier ook niet meer veilig , en dan vooral de vienetta boomstammen.....

19. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wat een lekkere dingen allemaal!
    Ik ga nu een bak vanillevla met hagelsag en banaan eten =P~

20. Sijke

Sijke Bekend lid

ik wil jullie eetlust vooral niet bederven, maar als je zo extreem zin hebt in zoetigheid kan dat ook betekenen dat je niet voldoende voedingsstoffen in je lichaam hebt die in deze periode nodig zijn.

Ik neem ook wel eens een snoepje of koekje maar probeer toch vooral een beetje gezond te eten. Als je een goede multivitamine neemt, eventueel extra chroom en erop let dat je voldoende langzame koolhydraten (granen, zoals in brood en koekjes zonder allerlei rommel erin)binnenkrijgt dan heb je echt minder behoefte aan al die 'snelle' suikers. Na het eten van die extreem zoete (suiker-) dingen krijg je vaak toch weer een dip, waarna je dus weer meer suiker wilt.
    Die langzame koolhydraten combineren met vruchtensuikers (sap met alleen vruchtensuikers en fruit) is voor mij over het algemeen echt genoeg.

Deel Deze Pagina