Ik hoor niemand hier zeggen/beweren of whatever dat er niet gezond gegeten wordt, naast deze behoefte aan bepaalde dingen
Ik eet heel gezond, maar toch heb ik zo af en toe héél erg veel zin in vette of zoete dingen en dan zondig ik gewoon wel eens, geeft toch niet? Ik heb nou eenmaal mijn vreetbuien zo nu en dan, maar een heel pak zoenen krijg ik niet op hoor Annabella !
Dat pak negerzoenen was ook eenmalig hoor! Het is mijn tweede belachelijke uitschieter in deze zwangerschap. (die eerste was iets met oliebollen ) Ik vind fruit ook heel lekker, vooral met vanilleyoghurt en uitgeperste sinaasappels. Verder eet ik ook gewoon gezond hoor, groenten, volkorenbrood, vis, zuivel, af en toe een (doorbakken) biefstukje, roosvicee, veel water en gravitamon. Maar af en toe vreselijk snaaien is zo lekker!
Ik eet ook regelmatig lekkere dingen dat kan heus wel. gezond eten gaat bij mij minder, ik drink ong. 1 liter per dag meer kan ik niet op en brood eet ik ook maar 2 of 3 stukjes, daarom slik ik ook multivatamine voor zwangere vrouwen om toch de vitaminen binnen te krijgen.
ik eet heel veel gezonde dingen (kan ook uitschieters hebben dat ik ineens 4 of 5 appels op moet eten of een netje manderijnen) nou ja, daar geef ik gewoon aan toe, ik slik vitamines ernaast. denk dat die uitschieters heel normaal zijn en dat we daar gewoon lekker misbruik van moeten blijven maken hihi