wat zouden jullie hiervoor geven/vragen? ik heb deze een tijdje terug namelijk gemaakt voor mijn zusje en nu werd mij gevraagd door iemand of ik die ook voor haar dochter wil maken. die persoon ken ik verder niet.
Ik zou het gewoon maken, geven en kijken wat je krijgt. Als je het niet leuk vind om het te maken dan maak je het toch niet? En als je het wel leuk vind om het te maken doe je het gewoon lekker voor de leuk! Zo zal ik het doen. Eerlijk gezegd zou ik niets geven maar als ik iemand speciaal had gevraagd om zoiets te maken zou ik wellicht 10 of 20 euro geven ofzo?
Ik zou de ander vragen de materialen zelf te kopen.. En dan f afwachten wat ze je geven of geld vragen voor het maken..
Idd vragen de materialen zelf te kopen zoiezo. En als je die persoon niet kent doe je dat toch niet voor niks?
idd zelf de materialen laten kopen, tenslotte kan jij een ander stofje leuker vinden dan zij, en dan 15 of 20 euro voor het maken.
Zou het ook niet gratis doen, hoor. Hoeft niet veel te zijn, maar misschien materiaalkosten plus een tientje?
Als ik die site gezien heb, en hoor dat jij al 30 euro kwijt bent aan materiaal kosten dan zou ik toch 50 euro vragen, ervan uitgaand dat het netjes is qua naadjes etc.