Een Heel Persoonlijk Vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    nou heb s´avonds ontzettende last van mijn rug dus dat zit er niet in of hij moet natuurlijk zo zijn best doen :oops:
    En sóchtends zijn de kids er weer dus er blijft niet veel meer over maar dat komt allemaal wel weer.
    Hoop ik :)

groetjes las

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Is echt niets aan mijn libido verandert, bij mijn eerste zwangerschap ook niet en zijn we ook gewoon tot de 42 weken doorgegaan :oops: En gelukkig heb ik een man met sterke armen dus dan wil missionaris nog best wel, verder tijdens het lepelen ook heel gezellig en zo is het gewoon een kwestie van proberen wat je aangenaam vind..
    Ik moet zeggen dat ik me niets aantrek als de baby beweegt, die beweegt de hele dag soms dan zou ik nooit meer seks kunnen hebben, nou het is ook wel ff af en toe tijd voor mezelf hoor :p
    En het kindje wordt echt niet zomaar geplet gelukkig ;)

3. kaykekay

kaykekay Actief lid

6 mei 2007
    126
    0
    0
    huisvrouw
    roosendaal
    wat doen julie het wenig
    hier is het gewoon hetzelfde voor ik zwanger was
    altijd op verschillende tijden waneer we zin hebben
    en we hebben al 3 kinderen maar die zitten op school dus we vinden wel elke dag een mogelijkheid om heet doen :oops:
    greetz kayke

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik hoop dat mijn zin weer terugkomt, heb sinds ik dacht dat ik ongesteld moest worden (en dus zwanger bleek te zijn hihi) al geen zin meer.. Ik moet er gewoon niet aan denken.. Ben moe, misselijk en ik weet dat het niet kan maar ik ben ook bang dat er een miskraam in gang kan worden gezet :oops: Heel suf, maar ik wil de eerste 12 weken afwachten.. Mijn vriend is natuurlijk wel heel zielig nu, maar dat is even niet anders 8) Nog een paar weekjes handwerk :)

5. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    maja wel lachen zeg :) :) :)
    Daar moeten mannen maar mee leren leven hoor!
    De mijne heeft er niet zo'n problemen mee

groetjes las

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Miss X: we doen het momenteel 1x per 2 weken, afhankelijk van de situatie.
    Mijn vriend is dan wel enorm libido, maar daar zit ik niet mee, hoor.
    Dan help ik hem graag een handje en hij wordt gelukkig vaak opgewonden van mijn groeiende borsten. Zwanger of niet, toch vindt hij me nog steeds sexy :oops:

Ik hoop vooral na de bevalling weer normale seks te kunnen krijgen. Ik heb het hierover gelezen, voordat ik zwanger was, hadden we altijd een goede seks. Dat zal wel na de bevalling ook geen probleem worden.

Ik zal het eerst zien ;)

7. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Op m'n knieën was al mijn favoriet maar met een dikke buik zeker. Die hing dan lekker naar beneden waardoor ik er geen last van had. M'n libido was hetzelfde, misschien zelf groter. En zo'n 6 weken na de bevalling weer voor het eerst een doppie gemaakt, en het is weer even fijn als dat ik me herinnerde! ;)

8. Niet meer actief

Ik heb teveel pijn aan mijn bekken en rug om nog maar te kunnen draaien in bed laat staan sex :p

Maar daarvoor vond ik mijn vriend het al niets meer, als ie de beeb voelt of hij denkt eraan ios het over met de pret haha

Hij vind me ongelovelijk sexy en we knuffelen en zoenen heerlijk, lekker samen onder de douche, massages geven (ik ben meestal degene die ze krijgt haha) en hij kan zo heerlijk overal aanzitten en echt genieten van "onze" buik en mijn groeiende boobies, hij vind alles geweldig alleen de daad zelf hoort niet meer vind hij (is zijn mening), eerlijk gezegd zie ik het zelf ook niet meer zitten qua pijn, soms voel ik me weleens frusti omdat ik wel zin heb maar mijn lichaam het niet toelaat.

Toen we nog wel sex hadden deden we vaak ik bovenop (omdat dan die buik niet in de wegzit) ik had met 15 weken al een 5 maanden buik) of hij op de grond langs het bed en ik liggen op het randje van het bed (is wel relax moet ik zeggen)

Een beetje creatief zijn en er allebei om kunnen lachen is essentieel denk ik..

9. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Ik doe erg mijn best om dit te visualiseren, maar dat lukt nog niet echt.... :(

10. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Jij op je rug, je man op zijn zij en je been over hem heen, it's a simple :)

Deel Deze Pagina