Voel me zo gespannen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debster2009, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Hi meiden,

Misschien herkennen jullie het volgende.
    Ik ben nu bijna 29 zwanger en sinds een aantal weken voel ik me heel erg onrustig/gespannen. Net alsof ik constant zenuwachtig ben voor een examen ofzo. Ik heb het wel erg druk met werk en een rondrennende peuter, maar lichamelijk voel ik me super.
    Ben vorige week ook flauwgevallen op een beurs waar ik op bezoek was.
    Kan ik dit wijten aan de zwangerschap (hormomen) of zal ik toch een bezoekje aan de huisarts brengen?

Ik voel me normaal altijd heel stabiel, dus dit is helemaal niet herkenbaar voor mij.

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hi debster,
    een onrustig/gespannen gevoel ken ik wel vanuit toch een soort paniekgevoel, speelde dat ook mee bij het flauwvallen misschien, hyperventilatie ofzoiets?

ik denk dat je sowieso het beste even bij je huisarts kunt vragen want het zou door allerlei dingen kunnen komen en als je je er zo slecht bij voelt zou ik het altijd even daar checken..

hopelijk voel je je snel weer beter!

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier ook, een week of 2 terug nog flauwgevallen in huis omdat ik te druk was en doodat ik me constant gespannen voel heb ik heel veel moeite met slapen enzo en ben ik erg moe.

net alfof ik alle spieren in mn lichaam de gehele dag aan het aanspannen ben, erg vervelend en dit geeft ook nog meer pijnklachten in mn rug :(

de VK zei: Dat hoort erbij... maja dat zegt ze bij alles...

4. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Ja dat herken ik hoor, bij allebei m'n zwangerschappen had ik dat ook vanaf die termijn.
    Echt het gevoel dat je iets nog moest doen, of iets belangrijks vergeet. Ik wordt er ook vroeg wakker van en kan dan niet meer slapen. Ook had ik echt het gevoel dat de baby snel er aan zou komen. Volgens mij is het gewoon de nesteldrang die toeslaat!;)

Nu zit ik in de laatste weken en wordt het gelukkig weer wat minder omdat ik gewoon te moe ben om aan m'n zenuwen gehoor te geven.En het geeft ook wel rust dat ik weet dat ik het bij m'n zoontje ook had en dat ook allemaal prima is gegaan. :)

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ow wat fijn dat er iemand over begint, ik heb het ook heel erg gehad, ook rond dit termijn. Mijn vk had er nog nooit van gehoord, huisarts ook niet. Maar het voelde zo vreselijk vervelend, ik had de hele tijd het gevoel dat ik iets moest doen. En het enige wat bij mij werkte was het hele huis als een razende schoonmaken.... Nou, dat was geen pretje toen ik hoogzwanger was :)

Liefs

Deel Deze Pagina