ik ben al de trotse mama van kylian die er na 3 jaar ziekenhuis en behandelingen is gekomen. nu wilden we graag een tweede kindje en met in ons achterhoofd houdende dat het weer een lange weg zou worden, zijn we vorige maand weer begonnen in de MMM. en nu is het na 1 ronde clomid waarschijnlijk al raak ben nu 3 dagen overtijd en heb vanochtend een test gedaan van de webwinkel en die geeft heel licht positief aan. het heeft de meiden heel wat overredingskracht gekost om mij te overtuigen, maar ik durf nu voorzichtig te juichen
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Sam, wow, dacht ga nog ff gauw kijken voor vertrek, en ja hoor, sta je er lekker hier al bij!!!!!!! echt super gefeliciteerd!!!!!!!!!!! was zeker wel ff schrikken, nu zo snel................... liefs radna
whaaaa, meid het zweet staat nog in mijn handen en geloof het nog niet echt lief dat je nog kwam spieken joh, fijne vakantie meid
Zo zie je maar weer hoe raar het kan lopen! Ik ben blij voor je dat je niet maanden tussen hoop en vrees heb hoeven leven in deze ronde.