Thanks dames, en nu proberen te genieten, maar het is moeilijk...ik wou dat ik de 'zorgen' knop in mijn hersenen eventjes kon afzetten..
Yasmine. Heel hartelijk gefeliciteerd. Super voor jullie!!!!! Positief blijven denken, het gaat vast allemaal goed. Ook ik had vanochtend een duidelijk positieve test (na 2x lichte streepjes eerder deze week). Heb begin december een miskraam gehad. Dus is nu weer heel snel gegaan. Ik kan me voorstellen dat je bang en onzeker bent. Zo voel ik me ook......maar...... WE ZIJN ZWANGER!!!!!!!!
Thanks dames.... @happiness: ja inderdaad we zijn zwanger...maar het is soms een beetje moeilijk genieten na een miskraam. Zoals je misschien op mijn andere thread kunt lezen, ik test elke dag...lol...ik ben nog steeds mega ongerust. Ik ga morgen dus ook mijn hcg bloed waarden nogmaals laten afnemen... de dokter wou gewoon dat ik wachtte tot de echo van 25 januari maar ik blijf testen...haha....straks zit mijn arm vol gaatjes...
ohh meid ik zou straks wel stoppen met zw testen! kan je soms ook onder van worden terwijl dta helemala niet nodig is