Wat trekken jullie de kindjes aan op de fiets met dit weer en als het nog kouder wordt? Is een ski/berenpakje een overbodige luxe of wel noodzakelijk?
Ik doe ze met dit weer nog gewoon hun kleren aan en een winterjas. Ik weet van vorig jaar dat ik mijn dochter op een gegeven moment een maillot en een legging over elkaar aan deed. Wou prima. Bij de zeeman hebben ze dacht ik ook wel maillots voor jongens(en anders doe ik gewoon een blauwe/grijze) Ik denk dat als het heel koud wordt ik die onder mijn zoon zijn spijkerbroek doe.
In de ochtend of avond een skibroek over de gewone broek. En gewoon een winterjas. Met die broek speelt ze ook buiten als het nat is. Overdag gewone kleren.
Vandaag 4 graden en voor t eerst met t ov moeten gaan met dr. Toch blij dat we een skipakje hadden. Bij de CA hebben we dr eentje vandaan, wat een zalig ding. Dit is een rose (meisje he?) met een soort van konijn er op met afgedichte ritsen zodat er ook geen wind doorheen komt, was 25 euro en ooooh wat had madame t lekker.
Hier zit ze in een wagen met dikke voetenzak. Ik ga ook regelmatig met het ov als ik bijvoorbeeld een boodschap moet halen in de stad. Maar dan doe ik geen skipakje aan, wel een dikke winterjas, sjaal en muts. Misschien toch maar skipakje halen ook....
Ik doe haar nu nog een skipakje aan, maar ik ga een voetenzak voor op de fiets halen. Is toch een stuk makkelijker denk ik.
Ik deed een winterjas aan en een jogingbroek over de kleren. Maar op die leeftijd fietse ik niet als het heel koud was. Ze zat sowiso pas met 10 maand op de fiets.
Hij kan sinds deze week zelf gaan zitten, dus het worden geen grote stukken, maar af en toe een klein stukje met een winters zonnetje erbij.
Ik zag van de week een voetenzak voor op de fiets bij iemand. Lijkt me heerlijk voor een kindje. En muts, wantjes en sjaal.