Ik ga in jan trouwen en weet nog niet zo goed wat ik met mijn haar moet gaan doen. Ik ben al bij een aantal salons geweest maar deze zijn niet open op de dag dat wij gaan trouwen en gaan hier ook niet voor open. de thuiskapsters die ik heb gebeld willen de reis niet maken zo vroeg op de dag. Dus ik zit er nu over na te denken om het zelf te doen maar heb nog niet echt een idee met hoe ik het zou willen. Ik heb zelf half lang haar in laagjes met een pony. De langste lengte komt net op mijn schouders. Alle ideeën zijn welkom!
Ik werk als bruidsstyliste, wil je wel adviseren. Misschien kan je een foto van je haar sturen per pb?
Ben benieuwd kaatje! heb heel internet al afgezocht en wat dingen geprobeerd maar het is het net niet allemaal.
Het haar is wel een heel stuk langer hihi Maar onwijs leuk gedaan, misschien lukt zoiets ook wel met wat korter haar. Kan ik volgende week wel even uitproberen.
Ik vind altijd belangrijk dat je iets doet wat ook houdbaar is in je haar! Zonde als op feestavond de helft is uitgezakt! Dus ik zou zeggen uitproberen en kijken hoe het houd..
Opsteken zoals kate hudson in brideswars. Zij had daar ook een pony. Ik had het opgestoken in een mix tussen een knot en opgestoken plukjes met pony en een sluier hangend op de rug. De sluier was boven op mijn hoofd van voren niet zichtbaar. Ik Heb Vooral veel plaatjes gekeken op Style Me Pretty - The Ultimate Wedding Blog