Ik heb er al een keer een kind mee gezien, en ik vind het echt vreselijk. Vind een speen sowieso al lelijk, waarom dan er extra aandacht op vestigen door zo'n lelijk ding.
Wahahaha die zijn echt grappig Je kon ze in het verleden bij de Large kopen, we hebben er nog naar gezocht. Zoiets moet je niet te serieus nemen joh.
Ik heb hem hier liggen! Me zoontje vind het helemaal niet lekker spenen omdat die best zwaar is! Dus ligt hier ook maar te verstoffen helaas ik vind hem echt super!!
Moet zeggen dat ik de humor er wel van in zie. Maar dat neemt niet weg dat ik ze spuuglelijk vind en ze niet koop voor Tim
Mijn man wilde ze ook voor onze dochter.. Maar ik vind het té erg hoor . Daar laat ik m'n mooie meissie echt niet mee lopen (zitten/liggen) . Dus ik heb hem er van kunnen weerhouden gelukkig
Ik vind het wel grappig, maar hartstikke lelijk. zou hem puur kopen om iemand te laten schrikken of lachen, maar verder ook niet gebruiken
Ha ha ha! Even lekker gelachen, zeg. Geweeeldig! Maar ik zou het ook alleen als grapje doen. Daar wil ik ook niet de hele dag tegenaan kijken.
Hahaha geweldig! Maar zou hem nooit kopen en mijn meisje er mee laten rondlopen maar vind ze wél goed hoor, dit soort dingen moet je niet te serieus nemen
HEb er ooit eentje gekocht voor het kindje van een vriendin bij de xenos. vond het supergrappig staan...maar geen hele dag ding.
haha wat grappig zeg.. maar helaas wil mijn dochter maar 1 soort speen hebben anders had ik hem wel gekocht...
Hahaha ik vind het ook wel komisch. Maar idd om even als grapje in te doen als mijn ouders/schoonouders langskomen. Ik zou mijn kind er niet de hele dag mee laten lopen.
Haha ziet er niet uit nee. Die foto's circuleren al jaren op het internet. Ik zou het niet aan m'n kind geven!