Mijn relatie is naar de knoppen gegaan door o.a. gameverslaving van mijn ex. Zoals jij je verhaal verteld zo ging het hier dus ook... Lang gamen tot laat in de avond/nacht. Toen de Kleine er was ook geen fles geven e.d. Ik heb vaak met mijn ex gepraat en hij beloofde keer op keer beterschap maar het is nooit van gekomen... Ook zijn ouders hebben vaak met hem gepraat ook dat heeft niet geholpen toen. Ik was het op het laatst spuugzat en heb mijn zoon en spullen gepakt en ben weg gegaan bij hem. en heb er geen moment spijt van gehad geen ergernissen meer om die spelltjes en het laat op bed gaan e.d.
Pfff nou meis, hopelijk gaat hij toch echt veranderen hoor. En het is misschien heel kinderachtig (maar dat is niet kunnen stoppen met een spelletje ook), maar een glas cola over de pc en hij kan (in ieder geval even) niet meer spelen!
Nou dat is toch een hele flinke installatie als je WoW opnieuw erop moet zetten. Dus het lijkt mij een serieuze poging om te veranderen. Ik hoop het voor je.
Weetje wat ik zou doen? Een glas cola/fanta/limonade of net wat je in de koelkast hebt staan over zijn mooie PC heen gooien. En dat meen ik echt. Geen kleren voor zijn dochter maar wel voor zijn computerspel?! Hoop dat jullie eruit komen.
Ik vind het zo`n verslavend rotspel, Mijn broertje zit er ook aan. Ik kwam eens onverwacht bij mijn broertje op bezoek en werd gewoon door hem weggestuurd, want hij MOEST meespelen Volgens mij is het op het moment (gelukkig) een stuk minder als eerst. Ik wil TS sterkte wensen met haar relatie, erg sneu wat ik allemaal heb gelezen.
Bloemmm; dat zei ik Lovepeet; nou dat is iig al heel positief. Laten we uitgaan van zijn goede bedoelingen... knap dat hij het spel verwijderd heeft. Nu veel complimentjes geven.... egostrelen he
Ik heb WoW daarom op een externe harddisc gezet, kan het dan zo kopiëren. Het is idd een zeer verslavend spel. Dat hij het van z'n pc heeft afgegooid is een goed begin. En het mooie is, hij mist niks, want je kunt later zo weer verder waar je gebleven bent. En dat telt niet voor het echte leven, dat gaat gewoon verder! Veel succes er mee!
Als er niet met hem te praten valt over zijn pc/game gebruik: trek gewoon de stekker van de pc uit het stopcontact als ie nog zo lang bezig is midden in het heetst van de wedstrijd