Hallo allemaal, Samenvatting van mijn verhaal: We zijn al bijna 2 jaar bezig om zwanger te worden en heb afgelopen juni een spontane MK (6 weken) gehad. Heb sindsdien een cyclus gehad van 32 en 30 dagen, daarvoor cyclus van 31 dagen. Afgelopen maand is het volgende gebeurd: Op zaterdag 15 augustus bloeding gehad tijdens sex. Op woensdag 19 augustus brak mijn ongi echt door, deze duurde maar 2 dagen (normaal heb ik 3 dagen en een 4de dag wat afvegen). Op 27 en 28 heb ik mijn eisprong gevoeld (wat volgens mij veel te vroeg was), maar heb ik ook doorzichtige afscheiding gezien. Gisteravond had ik weer van die doffe steken die op eisprong lijken, welke later hele pijnlijke steken werden (nooit eerder gehad). Ben nog naar toilet gegaan denkend dat het mischien mijn darmen waren, maar nee, het waren echte pijnlijke steken links onder. Warm doekje erop gezet, dit heeft met de pijn geholpen en later plotseling weg. Moet ook erbij voegen, dat ik sinds zaterdag constant stijvige tepels heb en alleen 1 doet echt zeer. Verder geen andere symptomen of vreemde dingen die ik niet kan plaatsen. Kan een eisprong zo vroeg zijn of juist zo laat zijn? Ik had helaas geen ovulatietesten thuis liggen. Wie heeft er een idee/mening hierover? Alvast bedankt voor alle reacties.
Hier had ik ook mijn eisprong gevoeld met steken enzo. Na een week opeens pijnlijke tepels en af en toe steken. Toen bleek ik zwanger, dus ik duim voor je