Een hele gekke ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lisavangerwen, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisavangerwen

lisavangerwen Niet meer actief

hallo lieve dames,

Graag wil ik wat delen om te kijken of iemand hiermee bekend is..
    Het gaat om mijn menstruatie die heel gek is gelopen als ik het moet vergelijken met mijn eerdere menstruatie's. twee dagen geleden ben ik ongesteld geworden, maar er kwam eerst water uit met hele licht roze bloed. Daarna had ik de hele dag door licht gele beetjes bloed wat voor mij heel onbekend is. (sorry voor de details). De volgende dag had ik een normale (rood gekleurde) bloeding maar wel weinig bloed vergeleken met mijn eerdere menstruatie's. Ik menstrueer altijd wel hevig. Ook iets wat ik gek vind is dat ik normaal 1 week voor mijn menstruatie echt al jaren een hele grote puist krijg op mijn gezicht. En de laatste maanden ook gevoelige borsten heb voor ik moet menstrueren. Wat ik op dit moment allemaal niet heb..

Kan iemand mij vertellen of iemand hiermee bekend is of wat het zou kunnen betekenen?

liefs,

Lisa

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je kunt af en toe gewoon een lichtere menstruatie hebben.

Maar als je denkt dat dit een innestelbloeding is (wat vaker niet dan wel voorkomt) zou je een test moeten doen.

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.092
    17.082
    113
    Na het stoppen met de pil heb ik ook gekke menstruaties gehad. Een van de menstruaties (toevallig de laatste voor ik zwanger raakte) was voor mijn doen extreem mild: 3 dagen bruinverlies en af en toe zéér weinig roodverlies (een inlegkruisje was voor die dagen samen voldoende geweest denk ik), ook geen pijn, krampen, niks.
    Terwijl ik doorgaans 5 dagen met veel bloedverlies heb en erg pijnlijke krampen.

Dus een lichtere menstruatie kan opeens ja, hoeft niets te betekenen :)

Deel Deze Pagina