het spoor nu echt bijster

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happy2012, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Zoals de titel zegt..ik ben het spoor bijster. Ik ben 10 maanden geleden gestopt met de pil, maar tot op heden niet echt een menstruatie gehad. Ik heb hormoononderzoek gedaan, inwendige echo gehad en kom net van de gyn en wil beginnen met primolut om een menstruatie op te wekken. Ik moest perse een zwangerschapstest doen. (voor de zekerheid) nou ok, dat doe ik dan ook maar ..en wat denk je...geheel gedachteloos pak ik het testje (2v5Kv) en zie een heeeeeeeel licht 2e streepje. Wat betekent dit...als je nooit een menstruatie en dus eisprong hebt????? Ik snap natuurlijk 2e duidelijke streepje..zwanger...maaar in deze situatie en zoooo licht...
    Ben benieuwd naar jullie gevoel/ idee.
    Ik ga iig voor de zekerheid nog maar een test kopen...:)
    Bedankt alvast voor jullie reacties....zoek even naar wat objectieve gedachten.

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    geen menstruatie betekend niet dat je ook geen eisprong heb gehad.
    wat is uit die onderzoeken gekomen dan??
    alvast ene voorzichtige proficiat

3. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Volgens mij zeggen ze, een streep is een streep. Dus een voorzichtige gefeliciteerd :) Misschien over een paar dagen nog eens testen.....

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misschien kun jij in jouw geval even bij de HA vragen om een bloedtestje? Spannend hoor.

5. jenn88

jenn88 Niet meer actief

ik zou ook denken geen menstruatie geen eisprong, maar aan de andere kant ons lichaam zit soms zo raar in elkaar. je eigen lichaam kan je flink voor de gek houden.... dus misschien moet je het heel voorzichtig toch maar gaan geloven dat je waarschijnlijk toch zwanger ben. maar zou voor de cker idd nog maar een testje mischien een digitale van cb?
    suc6 verder
    ben erg benieuwd.......

Deel Deze Pagina