Ik vind de leeftijd van 6 maanden best saai! Ik had namelijk veel meer verwacht qua ontwikkeling. Haha wie had dit ook?
Saai? Nou wacht maar af.... iedereen ontwikkeld zich natuurlijk anders... maar ineens kunnen ze weer van alles! Bij ons was het rond de 4,5 maand tot 5,5 maand wat rustiger... maar daarna weer heel veel nieuwe dingen aan het leren. En nu sinds een paar dagen tijgeren... en dan gaat het hard!
saai nou ik vind ze redelijk bewerkelijk op deze leeftijd, mijn zoontje hangt af en toe onderste boven in zn babygym en wil kruipen, maar dat kan hij niet, dus schuift achteruit en komt dan onder de bank of tafel vast te zitten. Ligt ook aan het kindje...mijn dochter deed tot 9 maanden helemaal niks, alleen op dr rug en buik liggen...rollen dus pas met 9 maanden, maar ook dat vond ik niet saai hoor, heerlijk zo'n babytje.
Saai? Mijn kids liepen al langs de tafel,kropen al en trokken alles al van de tafel. Dat was bepaald niet saai te noemen haha Mijn meisje liep met 8,5 mnd al helemaal los. Je kan echt niet rustig even je bakkie opdrinken. Ik vond dus de 6 mnd echt niet saai. Die doerakken van mij zorgden daar wel voor hihi.
Saai ?! Haha nou niks saais aan hier tenminste niet.. Ze ging toen veel meer begrijpen oefenen met kruipen enz Vooral vond ik t leuk dat ze andere klanken uit probeerde
Geniet er maar even van zou ik zeggen! Haha soms wil ik wel eens terug naar de tijd dat ze nog rustig op een speelkleed lag en bleef liggen vooral! Numoet ik continu opletten dat ze niet de planten uit de vensterbank trekt, de keukenkastjes opendoet om ze vervolgens dicht te doen met haar vingertjes ertussen of kruimeltjes van de grond eet... Geloof me het wordt steeds boeiender
Ik vond 6/7 maanden ook best saai. Ze deed eigenlijk nog helemaal niks, speelde met dezelfde speeltjes als waar ze al een paar maanden mee speelde, en ik dacht soms echt bij mezelf, "Goh...het zou toch echt leuk zijn als ze eens iets nieuws deed." Dat deed ze ook wel - met 9 maanden ofzo haha! Nu is ze bijna 1 en nee...het is zeker niet meer saai.
Oow wat mis ik die tijd...lekker op het speelkleedje neerleggem, babygym erboven en niet naar omkijken hahah Mijn twins zijn nu bijna 13 maanden en ze lopen langs de bank en tafel, hangen aan de stoelen, zitten in de keukenkasten ppfff zeer vermoeiend
Hier stoof ze toen het hele huis door al kruipend en sliep ze belabberd, ik had geen moment rust! En voor het eerst bijvoeding!
Sylvano doet ookal 4 maand hetzelfde, hij loopt nog niet hij houdt het bij staan zo jammer! Iedereen zegt wacht maar tot die loopt maar ik kan werkelijk echt niet wachten! Ook zegt iedereen o die loopt zo maarja hij doet al 4 maand hetzelfde. Wel brabbelt hij nu wat meer en is alles wel wat sterker en steviger het komt allemaal vanzelf
Ik vind het nu ze ouder is steeds leuker worden. Alleen nu weer druk bezig met de peuter-pubertijd. Geniet van de rustige tijden zou ik zeggen, het gaat echt allemaal sneller dan je denkt! Een cliché maar niet voor niets een cliché
Hier leek het ook een beetje te blijven hangen, maar vanaf 7-7,5 maand kwam er weer vooruitgang. Nu krabbelt ze al wat vooruit en achteruit en oefent ze met haar billen optillen. Benieuwd wanneer ze gaat kruipen!
Ja, ik vond die periode rond 6, 7 maanden ook saai. Ik kon de tijd wel vooruit kijken dat zoontje wat meer kon. Die tijd is nu aangebroken, maar..... nu zit zoontjelief volop in de peuterpubertijd, compleet met driftbuien, wegrennen en zijn zin doordrijven. Ik denk nu weleens terug aan een jaar geleden, wat had ik toen een rust! Ik vind het nog steeds veel leuker dan toe ie een half jaar was, maar het kost nu wel heel veel energie. De rust van toen zou ik nu niet gek vinden
hier was het met 6 maanden wel een beetje saai ja.. maar met 7 maanden ging ze ineens als een speer ! oefenen met kruipen zelfstandig zitten , verschillende woordjes zeggen. maar ik moet zeggen dat ik het nu echt leuk vind. ze kruipt de hele kamer rond, gaat nu ook echt zelf zitten , klets de oren van me hoofd... en soms ben ik haar gewoon kwijt omdat ze ergens achter is gaan zitten hihi
Ik vond het niet saai hoor, eindelijk een broodkorstje mogen eten, beginnen met leren kruipen, net aan in de kinderstoel kunnen zitten, ik vond het hartstikke leuk
Hahah ok dan... Bij mij gaat et eten erg goed... Ze rolt vndg eindelijk voor het eerst. EINDELIJK EEN BEETJE ACTIE. Ik kan echt niet wachten tot ze zelf gaat zitten of kruipen wauwie ahahah
Ik moest pas geleden een dagje op een baby passen die al kon kruipen... Nou ik heb me de blubber gelopen met dr! Ik geniet er nog even van dat Zoë lekker gewoon stil ligt en hooguit van de mat afrolt of achteruit tijgert...
Als ik het zo af en toe lees heb ik een heeeeeeele langzame dochter! Pas vanaf 8 maanden begon ze dingetjes doen. Sinds een maandje tijgerd ze, daarvoor kwam ze rollend van À naar B. Sinds vorige week kan ze pas zitten. Ze is bijna een jaar! Ze gaat wel in de starthouding voor kruipen maar komt nog geen millimeter vooruit. Dus voor ons waren de 6 maanden ook saai. Nu begint het pas leuk te worden. Word er regelmatig onzeker van dat onze kleine zo laat is met alles. Ons buurmeisje die 8 weken jonger is zegt al; daag en mama. Alles wat er bij onze dochter uit komt is onverstaanbaar gebrabbel. Ik hou mezelf maar voor dat ieder kind zijn eigen tempo heeft. Er is volgens mij niets 'mis' met haar.
Saai? Pfff, vind het juist veel te hard gaan. Zitten, eten, kruipen, staan. Het enige dat ze nu nog wil (7mnd) is stappen aan onze handen door de kamer, mevrouwtje heeft een pittig willetje en wordt boos als ze dr zin niet krijgt. Lekker rustig op schoot is er niet meer bij, klimmen klauteren overal aanzitten, best vermoeiend maar ook erg leuk.
Ik vind juist dat het vanaf 6 maanden echt leuk begint te worden. Hij leert in hele korte tijd heel veel bij. je ziet nu echt zijn karakter naar bovenkomen. Hij kan zo mooi spelen en dat is zo leuk om te zien. Als hij ergens geen zin in heeft (rollen) en hij moet oefenen dan verzet hij zich een beetje en dat is ook wel grappig om te zien en dan die ontdeugende oogjes erbij Hij begint kusjes te geven, je ziet hem genieten van eten,..... Ik kan nog wel 200 zinnen schrijven. Maar als je schreef "3 maanden saai?" Dan zou ik zeggen dat het vanaf 3 maanden echt leuk begint te worden elke leeftijd, elke dag vind ik zo mooi en zo geweldig leuk. Heerlijk.