Ha dames, Ik ben opzoek naar tips! Bij mijn vorige zwangerschap moest ik op een gegeven moment noodgedwongen al vertellen dat ik zwanger was, omdat ik nooit ziek was en toen bijna elke week.. Nu ben ik wederom met regelmaat aan het spugen en ook dagen echt niet fit, dus of het me gaat lukken om nu wel al mijn dagen te werken is de vraag, maar daar gaan we maar wel vanuit! Nou begint het schooljaar hier aanstaande maandag weer en dan ben ik 13 weken en ik twijfel nu of ik het meteen de eerste week al wil gaan vertellen. Aan de ene kant denk ik ja, want ik ben afgevallen, heb wel al een niet te verhullen buik en voel me dus regelmatig niet fit. Aan de andere kant, het is de eerste week, even rustig opstarten kan ook geen kwaad.. Wie wil zij mening delen? Alvast bedankt!!
Ik zou persoonlijk de eerste week even niks zeggen, de kinderen hebben dan al zo veel indrukken. Zou alleen niet te lang wachten als je niet zo fit bent want het is idd raar als je in een keer veel weg bent.
Zou het indd de eerste paar dagen/week niet vertellen.. Kinderen even laten wennen! En dan zou ik het nieuws vertellen! Gefeliciteerd!
Ik zou nog even niks zeggen,duurt sowieso al lang voor kleuters om op zoiets te moeten wachten. Gefeliciteerd trouwens!
Bedankt dames! Denk idd dat ik de eerste week maar even laat voor wat het is. De tweede week ga ik het sowieso wel vertellen, lang duurt het toch wel en de vorige keer maakten de kids zich daar totaal niet druk om Nadeel bij een kleuterklas, tenminste bij ons, is dat alle ouders binnenkomen om hun kind te brengen en ik weet zeker dat een aantal ouders het aan mij wel kan zien, dus ik wil er ook niet geheimzinnig over doen. En last but not least, het is een klein ons kent ons dorpje waar ik werk en waar ook mijn ouders wonen en we maken het deze week verder wel aan familie en vrienden bekend die het nog niet weten. Dus er zit wel een kans is dat ze via via al iets horen, maargoed ik hoef de eerste week maar twee dagen te werken, die houden ze dan maar netjes even hun mond haha