Een hele leuke oopsie!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bubblybaby, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik was ook nog steeds benieuwd. Misschien is ze druk, ze post hier al best lang mee. Denk dat ze nog wel een berichtje komt plaatsen.

2. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Bubblybaby is inderdaad druk en lekker aan het genieten van haar zoontje. Ik geef haar groot gelijk! Ze neemt even afstand van de zwangerschapsgekte, omdat haar testen ongeveer hetzelfde blijven.

3. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Daar hebben jullie vast gelijk in, we wachten het heel rustig af.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jammer dat ze niet even iets laat weten aangezien iedereen zo meegeleefd heeft en nieuwsgierig is naar haar testje.
    Ik weet dat jullie inderdaad in een besloten clubje zitten.
    Als haar testen nu nog het zelfde blijven dan zullen het vast indrogers zijn.
    Fijn dat ze aan het genieten is van haar mannetje!:D

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38

Dan kan ze ook t topic laten sluiten toch?

Hoop dat ze lekker geniet, en over een paar maandjes weer zwanger is als ze er aan toe is.

6. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Ben heel erg benieuwd of hij toch nog positief is!

7. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Zover ik begreep is er geen enkele zo duidelijk geweest als afgelopen donderdag en zijn ze nu zo goed als omo wit. Ze gaat uit van een vroege miskraam.
    Ondanks dat ze weet dat jullie zo hebben meegeleefd (wat ze natuurlijk onwijs waardeerde) vind ze het erg moeilijk om mee om te gaan, wat te begrijpen is.
    Ze neemt even lekker afstand van alles en geniet met volle teugen van haar knappe knulletje. Ik neem aan dat jullie dit ook begrijpen.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mss kan ze het topic dan laten sluiten?

9. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ze wil gewoon even geen aandacht hieraan besteden. Bagheera heeft gezegd hoe het zit, dat zal iedereen dan wel lezen neem ik aan.
    Mss volgt er nog wel een bericht van bubbly zelf, maar dat zal zijn als ze er zelf aan toe is :)

10. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Ts, jammer zeg want je had het erg leuk gevonden. Lekker genieten van je baby en sterkte.

11. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Inderdaad wat bagheera3 zegt! En ze geniet zeker, want ze post veel foto's van haar en haar blije tevreden kereltje :). Het was zo gewenst bij haar, hopelijk snel weer raak als ze er aan toe zijn.

Ze is nu echt niet bezig met een topic dat nog openstaat om die gesloten te krijgen. Ze heeft waarschijnlijk een vroege miskraam en natuurlijk haar zoontje van 2 maand die ze graag vertroeteld.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    OMG!!
    Dit gaat wel heel ver;)

Ik vraag zelf even een slotje;)

13. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Waarom gaat het ver? Je kan toch niet oordelen over een ander haar situatie?
    Is niet aan jou om dit topic te sluiten, laat het nu toch rusten dat ze er nu ff geen zin in heeft..... :/

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oh ik oordeel niet over haar situatie,ik begrijp haar wel.
    Maar dat hier nu al 3 dames namens haar verhaal komen doen,beetjeeeeee...nouja...let it go!;)

15. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    We doen haar verhaal niet, we zeggen gewoon wrm ze even niet op zp komt :)

16. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Het kan ook zijn dat ze nog posi testte n.a.v. haar zwangerschap, indrogers, of dat de tests reageerde op een eisprong.

Geniet van je mannetje, en hopelijk, wanneer de tijd rijp is, van een nieuwe zwangerschap.

17. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hoi lieve allemaal :)

Laat ik dan nog even uitleggen dat ik voor mijn licht positieve testen eerst een heel weekend omo-witte testen heb gehad. De maandag na dat weekend t/m donderdag heb ik licht positieve testen gehad (ik denk wel een stuk of 10, kruidvat beide merken, action, apotheekmerk). Maar ze liepen niet genoeg op naar mijn idee, en ik voelde gewoon al dat wat het ook was het in ieder geval niet goed zat. Dat klopte, want zaterdag was mijn test weer wit. Of het nu een prille zwangerschap was of niet, voor mij voelde dit wel zo, en daar moet je dan toch even overheen komen.
    Ik vind het namelijk inderdaad echt heel erg jammer en wilde daarom even afstand nemen van alle zwangerschapsgekte en me even op mijn lieve zoontje richten (die zich gewoon al kan omrollen sinds vorige week!!! Hoe trots kun je zijn!!).
    Ik wil jullie bedanken voor het meeleven :) en hopelijk zie ik jullie nog in andere hoeken van het forum. Of zien jullie me weer in een nieuw zwangerschapstopic over een groot half jaartje, wanneer we er echt weer voor gaan :). Ik kijk er onwijs naar uit. In de tussentijd ga ik lekker sporten en genieten van mijn gezinnetje.

Ook nog een extra dankjewel voor de lieve meiden die hier even voor mij zijn komen updaten. Jullie zijn echt schatjes.

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Balen meid,zeker omdat je er stiekem toch al op hoopte!
    wat goed dat je zoontje zich al kan omrollen,geniet ervan.
    Hopelijk kan ik ook weer snel genieten van zoiets kleins.;) (zie banner:()

19. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Babyangel? Jullie waren toch zo nieuwsgierig? En jullie wilden toch zo graag weten hoe het allemaal zat want het was toch o zo jammer dat ze niet meer reageerde nadat jullie zo hadden meegeleefd?
    Dan krijg je antwoord, en dan gaat t nu weer te ver?
    Pfff onmogelijk mens ben jij zeg. Bahbah.

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hou jij eens even je gemak!
    "Onmogelijk mens"!? Hou oud ben je?

Deel Deze Pagina